3 thoughts on “Dagens snyftare

    • Ja, känner en förtvivlan över att de på översta däck ger bort vårt land till muslimerna utan strid, vi på understa däck har varnat för utvecklingen i många år men vi pratar för döva öron! När den dagen kommer då landet är bortom all räddning och den dagen närmar sig, då kommer många i Sverige att känna att de förlorat sitt fosterland och tyvärr finns det inget nytt att fly till! Vi lever fortfarande i förnekelse för det uppenbara som kommer: muslimhorder som våldtar och mördar om de inte får sin vilja fram!!!

  1. Avskyvärt att plåga barn bara för att se dem gråta och göra show av detta, idioternas paradis måste man säga att USA är….Inte konstigt detta land har många millioner permanent i fängelse, de saknar allt vett och etikett och framförallt sunt förnuft! Vilket pack!

Kommentera