6 thoughts on “Dålig förlorare

  1. Publiken gör helt rätt i att bua ut skitstövlen, varför
    ställer Muslimer upp i tävlingar mot andra? Dom kan
    väl hålla sina egna tävlingar mot varandra, dom tål ju
    inte mer än sig själva?

    • Ja och Moderaterna ska man definitivt bua ut, 10 års
      vanstyre av Sverige borde rendera rött kort för lång tid
      framåt. Om Det fega Modde partiet hade velat regera
      hade dom kunnat begära misstroendevotum mot
      det stolpskott som sitter nu, men dom vågar inte ty dom
      har ingen politik utan att kopiera SD s, Karbonkopian M?

Kommentera