"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Publiken gör helt rätt i att bua ut skitstövlen, varför
ställer Muslimer upp i tävlingar mot andra? Dom kan
väl hålla sina egna tävlingar mot varandra, dom tål ju
inte mer än sig själva?
Ja och Moderaterna ska man definitivt bua ut, 10 års
vanstyre av Sverige borde rendera rött kort för lång tid
framåt. Om Det fega Modde partiet hade velat regera
hade dom kunnat begära misstroendevotum mot
det stolpskott som sitter nu, men dom vågar inte ty dom
har ingen politik utan att kopiera SD s, Karbonkopian M?
Arab och muslim, mer behöver inte sägas.
Islamister är dom värsta och största rasisterna. Finns hur många exempel som helst på det!
Använd ditt eget alias för fan! Du är inte den Ossie
som brukar skriva här.
Publiken gör helt rätt i att bua ut skitstövlen, varför
ställer Muslimer upp i tävlingar mot andra? Dom kan
väl hålla sina egna tävlingar mot varandra, dom tål ju
inte mer än sig själva?
?
SD är ju vinnare !
Ja och Moderaterna ska man definitivt bua ut, 10 års
vanstyre av Sverige borde rendera rött kort för lång tid
framåt. Om Det fega Modde partiet hade velat regera
hade dom kunnat begära misstroendevotum mot
det stolpskott som sitter nu, men dom vågar inte ty dom
har ingen politik utan att kopiera SD s, Karbonkopian M?