Myndigheterna i Saudiarabien har gripit två män för att vara värdar för en hund parad i hamnstaden Jeddah.
De 2 männen spred information om tävlingen på sociala medier med hjälp av hashtag ”vackraste hund i Jeddah”, de uppmanade hundägare att anmäla sina hundar. De tre snyggaste skulle få priser.
Prisutdelningen var planerad till onsdag, för att sammanfalla med Eid festivalen, som markerar slutet av den heliga månaden Ramadan, men när nyheten om tillställningen sprede så ingrep de saudiska myndigheterna ingrep och grep arrangörerna. Arrangörerna kommer att ställas inför domstol.

http://www.conservativedailynews.com/wp-content/uploads/2015/12/Dog.jpg