"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Afrika?
Afrika är en enorm kontinent, kommer just nu inte på hur många länder den består av, Men varför skulle människor i alla dessa länder vilja lämna sina traditioner och byar och vilja komma hit? Och till vad?
Låt dem vara i fred precis som vi här ska få leva i fred.
Vilken kulturskillnad!
Är det lera kvinnorna hade i håret? såg smärtsamt ut. Det sjukaste var dock tallrikarna de hade i munnen,
Dessa människor kommer aldrig att ta sig hit, så låt dom ha sina traditioner kvar. Oavsett vad jag och ni andra tycker om de så är dessa inget hot mot oss i väst.?
Tror du verkligen på det?
Jag förstår inte varför så många svenskar tror att t.ex. dessa djungelmänniskor vill lämna sina områden och traditioner och komma hit?
Alla fåglar i Vår Herres Hage ser inte likadana ut, det är olika ”raser” om ni så vill med något olika behov. Vi har utvecklats åt olika håll under historiens gång. Var sak på sin plats!
Det får du snart på nära håll,själv bilda dig en uppfattning om.Just nu väller det in tusentals niggrar,som tagit sig ut några hundra meter från Libyens kust.5.000 förra veckan,och denna räknar man med det dubbla !
Där ute ligger de europeiska militärfartygen och väntar på våra nya berikare.I dagens Krone finns ett reportage inkl. Video,från denna humana ”flyktingpolitik” som EU genomdriver: http://www.krone.at/Oesterreich/Jetzt_kommen_Afrikaner_-_KEINE_Kriegsfluechtlinge!-Regierungspapier_-Story-503775
Så länge det händer i deras hemländer ha vi inget med det att göra. Skulle de betraktar oss skulle de nog skaka huvud åt det vi tycker är normalt.
Afrika?
Afrika är en enorm kontinent, kommer just nu inte på hur många länder den består av, Men varför skulle människor i alla dessa länder vilja lämna sina traditioner och byar och vilja komma hit? Och till vad?
Låt dem vara i fred precis som vi här ska få leva i fred.
Låt dom ha sina traditioner i fred, så får vi ha våra traditioner i fred.
Vilken kulturskillnad!
Är det lera kvinnorna hade i håret? såg smärtsamt ut. Det sjukaste var dock tallrikarna de hade i munnen,
Dessa människor kommer aldrig att ta sig hit, så låt dom ha sina traditioner kvar. Oavsett vad jag och ni andra tycker om de så är dessa inget hot mot oss i väst.?
Vad olyckliga dom ser ut att vara dock.
För mig är det skillnad på dessa och somalier och Mellanöstern folk som jag inte har mkt till övers för.
Afrikanska selfies på instagram……samma nivå vet inte, de som är där vet bättre.
Snart i ett kvarter nära dig!
Tror du verkligen på det?
Jag förstår inte varför så många svenskar tror att t.ex. dessa djungelmänniskor vill lämna sina områden och traditioner och komma hit?
Alla fåglar i Vår Herres Hage ser inte likadana ut, det är olika ”raser” om ni så vill med något olika behov. Vi har utvecklats åt olika håll under historiens gång. Var sak på sin plats!
Rubrik Aftonbladet:
”LO-chefen sticker verkligen ut hakan”
Hakan? Singularis?
Karl-Petter Thorwaldsson har ju för bövelen en hel drös hakor. Exakt vilken av hakorna är det fettot sticker ut?
http://unvis.it/http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/ingvarpersson/article22564043.ab
Afrikanska Kulturrövar verkar vara mer passande!
Det får du snart på nära håll,själv bilda dig en uppfattning om.Just nu väller det in tusentals niggrar,som tagit sig ut några hundra meter från Libyens kust.5.000 förra veckan,och denna räknar man med det dubbla !
Där ute ligger de europeiska militärfartygen och väntar på våra nya berikare.I dagens Krone finns ett reportage inkl. Video,från denna humana ”flyktingpolitik” som EU genomdriver:
http://www.krone.at/Oesterreich/Jetzt_kommen_Afrikaner_-_KEINE_Kriegsfluechtlinge!-Regierungspapier_-Story-503775