INRIKES. Miljöpartiet och Socialdemokraterna når nya bottennivåer enligt Svensk väljaropinion, en sammanvägd opinionsundersökning som Novus gör för Ekot. Samtidigt så når Sverigedemokraterna sitt bästa resultat sedan mätningarna inleddes.
SD får 20 procent i Svensk väljaropinions mätning, vilket innebär partiets bästa notering sedan mätningarna började.
-Pettersson noterar att Sveriges Radio börjar se det andra sett länge ”Partiet börjar nu alltmer etablera sig som en av de tre största i svensk politik” skriver Ekot och det svider nog i vänsterorganent.

Jag är helt säker på att man blandat ihop SD o sossarna det skall naturligtvis vara tvärt om SD 29 % o sossarna ca 20 %……….
SD är viktigt och bäst för landet.
SD kommer att bli landets och vår räddning.
All-time-high för Sverigedemokraterna.
http://www.dagenssamhalle.se/dagens-samhaelle-poll-of-polls
Jag vill se Mp på den politiska sophögen, först då kan vi andas frisk luft.
Mycket glädjande siffror.