2 thoughts on “Dagens O bama

  1. Under hela min uppväxt har jag inte hört annat än att USA ska gripa in i mellanöstern. Det har gapats om det från muslimska länder titt som tätt, krav på än det ena, än det andra. Och ändå hjärntvättar muslimer varandra med västhat och påstår att det bara är USA och väst som ger sig på oskyldiga muslimer och de stackars utsatta palestinierna. Det är obegripligt hur historielösa och okunniga muslimer är om sin egen historia och sina egna ledares beteende. Istället kommer de hit och gapar och skriker och kräver.

    Jag är utled på muslimer, de invaderar vårt land, de är aldrig nöjda och de river ner hela vårt samhälle på olika sätt. Jag ser ingen framtid alls!

KommenteraAvbryt svar