INVANDRARVÅLD. En man blev skjuten i Angered Centrum på söndagskvällen. Han fördes med ambulans till sjukhus. På måndagsmorgonen var ännu ingen gripen misstänkt för dådet. Enligt vissa uppgifter är mannen skjuten med tre skott i ryggen.
INVANDRARVÅLD. En man blev skjuten i Angered Centrum på söndagskvällen. Han fördes med ambulans till sjukhus. På måndagsmorgonen var ännu ingen gripen misstänkt för dådet. Enligt vissa uppgifter är mannen skjuten med tre skott i ryggen.
Ett bra löp kunde vara om det går: Idag har ingen skjutits i Göteborg
När får sjukhusen en skottskadeavdelning… ?
Snart fler skjutskadade än trafikskadade.
Inte ens i Vilda Western sköt man någon i ryggen..
Bra jämförelse Jösse.
Varför går man inte ut med stora annonser med rejäl belöning för den som fångar eller skjuter den som sköt killen i ryggen i stil med Vilda Västerns Wanted – Dead or Alive!