"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Ja det är verkligheten samma som i Sverige. Sverige SVT visar inte sådana saker i Svensk TV. Inte hellre någon tidning vågar skriva om dessa odjur som kom till Europa och även Sverige. Kasta ut dem tillsammans med sju klövern = då blir Sverige ett bra tryggt land med bra välfärd, men det vill inte sju klöver att Svenska folket skall få. Uppdrag granskning visar att den grovt kriminella Landsförrädaren har skadat Sverige med avsikt. Tur jag inte är Statsminister, jag skulle beordra polis och militär att skjuta dessa parasiter och kasta ut dem till afrika där de hör hemma. Inte bara dessa gäst parasiter utan det är lika mycket sju klövern som är ansvarig, sju klövern måste stoppas och helst utvisas från Sverige.
Det var en gammal Grekisk siare från antiken som spått 3 stora världskrig. Det tredje kriget skulle ha sitt ursprung i Mellanöstern för att sedan sprida sig till Europa. Detta läste jag för 30-år sedan men kan inte komma ihåg siarens namn eller vad jag läste detta.
Laddar in …
För fan inte Spanien också. Vad i helvete ska man ta vägen för att slippa dessa ******s. Gräv upp Franco så det blir lite ordning och reda.
Vi klarar oss nog några år till, i och med att vi än så länge har råd att
betala ut högre bidrag. Vem vet, vi kanske t o m klarar oss genom att vi är snällare än alla andra. Men om SD kommer till makten kommer det att polarisera allting och då börjar de attackera oss också.
Politikerfrälsets fel som importerar inbördeskrig och vägrar böja sig för fakta, varken IKEA slakten i Västerås eller detta…
Läs Julia Caesars senaste.
http://snaphanen.dk/2015/08/17/julia-caesar-sveriges-morka-krafter/
Den mest lönsamma industrin i Europa drivs numera av skrupulösa människohandlare från ja inte är det vita europeer, en del med europeiska pass men med rötter i MENA- länder, Pakistan och andra länder.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3200090/Calais-police-smash-19-foreign-people-smuggling-gangs-taken-1-4million-desperate-migrants.html
De är i sanning syniska och vi låter de få fortsätta med sin smutsiga handel. Stäng alla gränser till och in i Europa.
Så här beter de sig i USA, i Afrika. Det spelar ingen roll var de bor, beteendet är likadant.
Ja det är verkligheten samma som i Sverige. Sverige SVT visar inte sådana saker i Svensk TV. Inte hellre någon tidning vågar skriva om dessa odjur som kom till Europa och även Sverige. Kasta ut dem tillsammans med sju klövern = då blir Sverige ett bra tryggt land med bra välfärd, men det vill inte sju klöver att Svenska folket skall få. Uppdrag granskning visar att den grovt kriminella Landsförrädaren har skadat Sverige med avsikt. Tur jag inte är Statsminister, jag skulle beordra polis och militär att skjuta dessa parasiter och kasta ut dem till afrika där de hör hemma. Inte bara dessa gäst parasiter utan det är lika mycket sju klövern som är ansvarig, sju klövern måste stoppas och helst utvisas från Sverige.
Vicket djvla mörker.
Det hade inte hänt på Francos tid i alla fall!
Dom uppträder som chimpanser i flock, vilka sophögar tii negrer.
Om hur många veckor får vi se scener då ett lands militär skjuter skarpt mot dessa för att skydda folk från plundringsupplopp?
Ja Grekland och Italien får väl snart göra detta.
Det var en gammal Grekisk siare från antiken som spått 3 stora världskrig. Det tredje kriget skulle ha sitt ursprung i Mellanöstern för att sedan sprida sig till Europa. Detta läste jag för 30-år sedan men kan inte komma ihåg siarens namn eller vad jag läste detta.
För fan inte Spanien också. Vad i helvete ska man ta vägen för att slippa dessa ******s. Gräv upp Franco så det blir lite ordning och reda.
När svenska politiker ser dessa bilder tänker de:
Vi klarar oss nog några år till, i och med att vi än så länge har råd att
betala ut högre bidrag. Vem vet, vi kanske t o m klarar oss genom att vi är snällare än alla andra. Men om SD kommer till makten kommer det att polarisera allting och då börjar de attackera oss också.
Gummikulor borde göra gott på orosmakarna.
Bly tar bättre.
Det kanske hjälp med bananer….
Jävlar Djur!!! Fy Fan!!!! Europa är Fucked!!!!!!