"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Socialdemokraterna har konsekvent grävt sig djupare och djupare ner i mossen, nu finns ingen återvändo och det är lagom åt dom. Ovan beskrivna ”snille” är en i raden av storgrävare.
Att försöka vara alla extremister till lags feminister, terrorister, murvlar m.m. samtidigt som det egna folket far illa. Detta är inte annat en självförstörande och nu sitter dom i saxen utan att komma loss.
Mona muslim satt och sa ” Man skall inte dra för storaslutsatser på opinjonssiffror” Hon menade och så at SD var ett litet parti till skillnad från de två stora. Fakta är att dett skiljer baranågon procent mellan S och SD nu. Det måste bli roligt att efte nästa opinjonsmätning som Sverigedemokrat få säga till henne ” hur käns det att vara ett litet parti”
Noterar att den politiska spelevinken K-G Bergström gör en freudiansk felskrivning i sin krönika. Han skriver SD istället för DF två gånger. Är det kanske hans innersta önskan och förhoppning inför valet 2018 (eller tidigare) som avslöjas?
Är det möjligen den flyende hakan Mona Sahlin försökt att återställa kirurgiskt? Det flyende intellektet är borta sedan länge och omöjligt att återställa.
Hon har inte ens fått med sig något ”flyende intellekt” ens från födseln. En människa som i vuxen ålder strävar efter att tilltala omgivningen som vore den under dagisnivå kan man bara klassa som störd och med konstig åldersuppfattning.
Det är nog bara en komplettering till det flagranta hjärnsläpp som varit rådande under de 40 åren som hon varit involverad i politiken. Hoppas hon inte ger sig på en ansiktslyftning så röfven kommer upp i nyllet också.
Å andra sidan kanske det inte gör någon större skillnad då det ändå bara kommer skit ur den käften.
Vet inte varför mina tankar alltid går till det sjunde inseglet och digerdöden när jag ser och hör den kvinnan?
Kanske har det något med De sju församlingarna i uppenbarelseboken att göra t ex Odjuret, odjurets tal och den falske profeten Den som har förstånd skall tolka odjurets tal, ty det är en människas tal, o s v.Nä, nu ska jag sluta svamla och önskar er en glad svensk traditionell midsommar i alla fall hänt mycket positivt idag. Äntligen, bör tilläggas.
Hugg på den alla politiskt lobotomerade krönikörer och twittrare omedelbart eller genast!
Anklaga Lisa Nilsson för samröre med fascister.
Anklaga Lisa Nilsson för rasism
Anklaga Lisa Nilssons skivbolag för rasism
Anklaga Lisa Nilsson för att inte ha rätt värdegrund
Anklaga Lisa Nilsson för…. ja, hittar säkert mer med den skruvade och sjuka verklighetsuppfattning ni har.
Hugg, hugg och anklaga nu Anders Lindberg och storsubban Karin Pettersson på AB.
Det är det enda ni kan era nollor!
Guilt by association är ju er melodi för bövelen!!!
”Surt sa räven om rönnbären” tänkte jag när Mona kastade onda ögon på Julia Kronlid. Julia skötte sig strålande och var helt oberörd trots Monas smädande.
De stoppar förhoppningsvis muslim invasionen och Sverige måste följa deras exempel, – SVERIGE lockar till sig flest tack vare en vansinnig SIGNALPOLITIK från 7klövern!
SKRÄMMANDE att Mona Muslim får hålla låda i SVT….Hon sa att hon tycker vi ska ta emot de som flyr från Afrika, Syrien osv….Att Sverige ska ta emot 1 miljon muslimer och försörja dem ser hon som självklart!
ONDSKAN LYSER IGENOM DENNA INDIVID! Hon har Sverige och hon har SD och den svenska befolkningen!
87:an måste vakna innan det är försent! UUUUT MED ISLAM!!!
Ska bli intressant att se hur dessa muslimkramare inom politik,och PK-press skall tackla det danska valresultatet.
DF är nu största borgerliga parti i Danmark,med nästan en fördubbling av sitt mandattal….. En mörk dag för de svenska importörerna av araber,att svälja en sådan nyhet !
Kärringaset har pissat ner sig det syns på minen.
Ett anagram på Mona Sahlin blir ”islam honan”, det är nästan så man tror att namnet är taget. Etta annat är ” himla osann”, ”animal hons”
Det tror fasen att det spelar i skallen med det namnet!
Socialdemokraterna har konsekvent grävt sig djupare och djupare ner i mossen, nu finns ingen återvändo och det är lagom åt dom. Ovan beskrivna ”snille” är en i raden av storgrävare.
Att försöka vara alla extremister till lags feminister, terrorister, murvlar m.m. samtidigt som det egna folket far illa. Detta är inte annat en självförstörande och nu sitter dom i saxen utan att komma loss.
Mona muslim satt och sa ” Man skall inte dra för storaslutsatser på opinjonssiffror” Hon menade och så at SD var ett litet parti till skillnad från de två stora. Fakta är att dett skiljer baranågon procent mellan S och SD nu. Det måste bli roligt att efte nästa opinjonsmätning som Sverigedemokrat få säga till henne ” hur käns det att vara ett litet parti”
Noterar att den politiska spelevinken K-G Bergström gör en freudiansk felskrivning i sin krönika. Han skriver SD istället för DF två gånger. Är det kanske hans innersta önskan och förhoppning inför valet 2018 (eller tidigare) som avslöjas?
http://s1.postimg.org/h0so6tu0v/Fire_Shot_Screen_Capture_141_Vilken_skr_ll_v.jpg
Är det möjligen den flyende hakan Mona Sahlin försökt att återställa kirurgiskt? Det flyende intellektet är borta sedan länge och omöjligt att återställa.
Om det ens fanns något från början vill säga!
Frågan är väl om det någonsin funnits där,troligtvis inte.
Hon har inte ens fått med sig något ”flyende intellekt” ens från födseln. En människa som i vuxen ålder strävar efter att tilltala omgivningen som vore den under dagisnivå kan man bara klassa som störd och med konstig åldersuppfattning.
Det är nog bara en komplettering till det flagranta hjärnsläpp som varit rådande under de 40 åren som hon varit involverad i politiken. Hoppas hon inte ger sig på en ansiktslyftning så röfven kommer upp i nyllet också.
Å andra sidan kanske det inte gör någon större skillnad då det ändå bara kommer skit ur den käften.
Vet inte varför mina tankar alltid går till det sjunde inseglet och digerdöden när jag ser och hör den kvinnan?
Kanske har det något med De sju församlingarna i uppenbarelseboken att göra t ex Odjuret, odjurets tal och den falske profeten Den som har förstånd skall tolka odjurets tal, ty det är en människas tal, o s v.Nä, nu ska jag sluta svamla och önskar er en glad svensk traditionell midsommar i alla fall hänt mycket positivt idag. Äntligen, bör tilläggas.
Själv skulle jag vilja vara Simson. Då vet jag hur en åsnekäke skulle komma till användning i fallet Sahlin. 😉
”På Dansk Folkepartis valvaka i parlamentsbyggnaden Christiansborg – Borgen – spelas Lisa Nilssons Himlen runt hörnet medan politikerna trillar in.”
http://www.gp.se/nyheter/varlden/1.2752100-det-blir-maktskifte-i-danmark
Hugg på den alla politiskt lobotomerade krönikörer och twittrare omedelbart eller genast!
Anklaga Lisa Nilsson för samröre med fascister.
Anklaga Lisa Nilsson för rasism
Anklaga Lisa Nilssons skivbolag för rasism
Anklaga Lisa Nilsson för att inte ha rätt värdegrund
Anklaga Lisa Nilsson för…. ja, hittar säkert mer med den skruvade och sjuka verklighetsuppfattning ni har.
Hugg, hugg och anklaga nu Anders Lindberg och storsubban Karin Pettersson på AB.
Det är det enda ni kan era nollor!
Guilt by association är ju er melodi för bövelen!!!
”Surt sa räven om rönnbären” tänkte jag när Mona kastade onda ögon på Julia Kronlid. Julia skötte sig strålande och var helt oberörd trots Monas smädande.
Danmark till höger med venstre och dansk folkparti. ja !
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/roede-poelser-til-de-blaa-det-skriver-udlandet-om-det-danske-valg/5613993
Haksläpp :
Hon är snart helt bortglömd , tack och lov.
De stoppar förhoppningsvis muslim invasionen och Sverige måste följa deras exempel, – SVERIGE lockar till sig flest tack vare en vansinnig SIGNALPOLITIK från 7klövern!
SKRÄMMANDE att Mona Muslim får hålla låda i SVT….Hon sa att hon tycker vi ska ta emot de som flyr från Afrika, Syrien osv….Att Sverige ska ta emot 1 miljon muslimer och försörja dem ser hon som självklart!
ONDSKAN LYSER IGENOM DENNA INDIVID! Hon har Sverige och hon har SD och den svenska befolkningen!
87:an måste vakna innan det är försent! UUUUT MED ISLAM!!!
Hon hatar ska det vara….t:et och et a försvann….
87:an har blivit 77,9:an.
Hennes ögon hånler alltid åt dumbommarna hon har utvalt sig att vara politiker åt.
Ska bli intressant att se hur dessa muslimkramare inom politik,och PK-press skall tackla det danska valresultatet.
DF är nu största borgerliga parti i Danmark,med nästan en fördubbling av sitt mandattal….. En mörk dag för de svenska importörerna av araber,att svälja en sådan nyhet !
Man kan knappt tro att skräcködlan är plastik opererad.
Opererad med yxa och spett förmodar jag.
Vad är det som pilen pekar på i bilden ? Att Mona Sallahlin har fått haksläppet bortopererat ? Eller missförstår jag det ?
Måste hon hålla hakan på plats ?
Hon är ju sen tidigare behäftigad med hjärnsläpp, så det var väl inte oväntat.