
2015-05-24 10:26, Rån väpnat, Stockholm
Kista Centrum. Guldbutik utsatt för ett rån av minst fyra maskerade gärningsmän.
Männen sprang in och hotade personalen med någon typ av vapenliknande föremål. Lämnade därefter platsen i en bil och eventuellt med en moped.
I samband med rånet var det en rökutveckling i centrumbyggnaden som startade ett brandlarm, inga uppgifter om någon pågående brand. Okänt om det har med rånet att göra.
Fotanglar har anträffats på flera vägar i närområdet. Inga uppgifter om några fysiska skador i samband med händelsen.
-Pettersson anser att är borde vi ha gott om vittnen eftersom det sitter minst en tiggare vid varje ingång till gallerian…
…sedan kan man gissa, jag vet inte hur många egna förmågor de har i Kista men det är inte långt till, ja ni ser själva…

Detta köpcentrum som måste vara uppe i 1000 rån nu av olika slag borde väl ha skaffat någon STRATEGI mot detta, exempelvis strategiskt placerade kameror….?!
Ser att Aftonlögnen fått några bilder av en bilist på ev. rånare, de är maskerade….
POLISEN måste också ta med i beräkningen att de flesta butiker i de köpcentrum som finns i Stockholm ”ägs” eller hyrs av utlänningar, dvs den grupp som står för 99% av försäkringsbedrägerierna…..Det behöver INTE vara så, men en utredning borde drivas förutsättningslöst.
Just nämnda köpcentrum känner jag igen från nyhetsrapporteringar sedan 10 år bakåt, ständiga rån….-ex värdetransportsrån…..det måste vara uppe i 100 stycken minst!
HAR STOCKHOLMSPOLISEN GRIPIT NÅGRA RÅNARE NÅGONSIN? Om inte då skakar jag på huvudet….!
SPÄNNANDE SA FREDRIK REINFELDT; BERIKANDE MÅNGFALD SA MONA MUSLIM; VI SKA HA FRI RÖRLIGHET OCH ALLA ÄR LIKA VÄRDA SA STEFFAN LÖVEN; BESTÄLLT SEDAN OLOF PALME SA 87:AN!!
Misshandel och rån av ung kvinna…………….signalement ”en vit Saab”.
http://www.jonkopingsposten.se/artikel/40641/brutalt-overfall-mot-ung-kvinna
Det kan inte vara 3 SVENSKA killar, detta är naturligtvis utlänningar, slödder, drägg, avskum….Självklart ville hon inte kliva in i bilen och bli våldtagen, – detta ska ses som försök till GROV GRUPPVÅLDTÄKT….! UUUUUTTT med skiten!!! Tack Socialdemokraterna!!!!!!
Polisen heter Johansson….Detta har hänt i Jönköping….Vore jag ”polisen” skulle jag försöka räkna ut var den vita Saaben kan ha tankat….Kanske finns det någon kamera utmed vägarna, om inte kan de sätta upp några! Hur svårt kan det vara att hitta dem, de har datum och klockslag…
Förhoppningsvis har hon tagit rättsläkarintyg på sjukhuset, det är minst grov misshandel! Återigen, uuuuut med sådant här kriminellt slödder, skit, avskum!!!
En vit Saab med tre svartskallar i. Modiga herrar som
slår ner en ensam tjej. Har sådana figurer egentligen
någon lägre gräns för hur fega beteende dom kan utföra?
Väpnat rån i Haninge, våpnat rån mot butik på Värtavägen. Vad mer? Går snart inte att räkna alla rån som sker, och dessa på en dag i Stockholm.
Aftonblaskan har bilder av två individer på moped….pixlat…
Går affärerna så dåligt?
Butiken blev ju rånad för nåt år sen???
”Tiggarna” sitter helt perfekt för att se de dagliga rutinerna som sker i området…
Säg så här, finns det någon bättre förklädnad än att vara ” tiggare ” på gatan…
Perfekt för att lära sig de dagliga rutiner…..
Hur många beväpnade rån sker per dag nu? Det har ju redan varit flera rån i Stockholm idag.