Somalier smugglade khat

Polisen2014-05-23 05:29, Narkotikabrott, Helsingborg

Narkotikabrott, Knutpunkten i Helsingborg.

Polisen skickas till Knutpunkten där ordningsvakter gripit två män, medborgare i Somalia, som kommit med färjan från Danmark med resväskor fulla med drogen kat. Männen misstänks också för att vara påverkade av narkotika. Polisen övertar gripandet och männen förs till Polishuset.

Polisen

2 thoughts on “Somalier smugglade khat

  1. Märkligt att Tullen var uppe såååå tidigt ! Här hade nog niggrarna sonderat terrängen förut,och då funnit att det var fritt fram på morgonen !Sällan jag åker till grannlandet,och än sällsyntare att man ser några tullare….Trelleborg är väl den enda infarten som ibland kontrolleras.

Kommentera