6 thoughts on “Nigel Farage

  1. En Nigel Farage hade behövts i Riksdagen för att läxa
    upp den pösiga och uppblåste statsministern.

    • Magistern konstaterar att Reinfeldt så gott som alltid får stöd av svärmorsdrömmen Jimmie.
      Utan detta stöd hade vi haft en bättre regering.

      • Vilka bevis har du för att en socialistisk regering skulle vara bättre. Din tro får du lämna därhän magistern, endast fakta betyder något.

      • Magistern menar nog att ättlingarna till det bruna
        S kollektivet, dom som sysslade med skallmätning
        och dylikt via rasbiologiska institutet, att dom skulle
        vara en bättre regering än den vi har idag.
        Själv säger jag Same Shit!

Kommentera