Mohammed är Guds budbärare. De som följer honom är hårda mot de otrogna men barmhärtiga mot varandra. Koranen 48:29.
- 2014.01.04 (Pattani, Thailand) – är en man som dricker te i en butik sköts tre gånger i huvudet av muslimska terrorister.
- 2014.01.03 (Kairo, Egypten) – Muslimska brödraskapets aktivister skjuter ihjäl en man som ropade förolämpningar mot dem från sitt hus.
- 2014.01.02 (Balad Ruz, Irak) – Nitton människor på ett bilföretag sprängs i bitar av en självmordsbombare.
- 2014.01.02 (Latifiya, Irak) – Muslimska militanta dödar fem kunder på en marknad med en välplacerad bomb.
- 2014.01.02 (Beirut, Libanon) – En al-Qaida självmordsbombare mördar fem personer utanför en restaurang.
- 2014.01.01 (Quetta, Pakistan) – En buss med Shia-pilgrimer drabbas av sunnitiska självmordsbombare, de lämnar tre döda efter sig.
Så håller de på, dag efter dag, år efter år, när alla är döda kommer de att ha lyckats med freden tror Pettersson…

Jag tycker att det där var intressanta exempel, jag kan inte säga varför Sunni och Shia mördar varann men tror att det kan ha ekonomiska och maktfaktorer, Sunni hade väl en stark ställning under Saddam.
I Thailand är det ju annorlunda.
Det är inte annorlunda i Thailand Gubben. Muslimer mördar andra människor där på samma sätt som i Indonesien, Kina, Ryssland, Pakistan, Afghanistan, Iran, Syrien, Libanon, Indien, Bangladesh, Egypten, Libyen, Somalia och en massa andra länder. Islam är en dödskult. Snart börjar de här…
Dom har redan börjat, fast han som börja var ett
ovanligt klantigt exemplar av dem, så han dödade
bara sig själv!
Du får söka läsa in lite religionshistoria så begriper du varför !
Känner du till att det inom vår kristna religion finns många olika sekter ? Sak samma är det bland Islamisterna.De som krigar och kallar sig alla möjliga konstiga namn,vet inte själv vem de krigar för.Dessa är enbart en mängd rövare och banditer som själva berikar sig….Har t.o.m. har mindre bildning än du…
Sunni/Shia konflikten går tillbaks till Ali, svärson till Mohammed.
Det som pågår i Thailand är helt vanlig Jihad. Muslimerna i Malaysia trycker på norrut för att erövra land. Detta gör man genom terror. Dvs mord på vanliga människor, varje dag.
Motsvarande process pågår på Filipinnerna. Där har muslimerna kommit längre och fått land mot fredsavtal. Dessa avtal kommer troligen att brytas inom tio år. Då fortsätter expansionen.
Du kan följa dessa spännande processer här:
http://www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks