One thought on “Undrens tid är ännu ej förbi!

  1. Ännu en rysk ”road movie”? Verkar vara rätt gott om dessa, är det på grund av närheten till Kaukasien och dess innevånare? Kommer vi alla också att tvingas montera kameror i bilarna för att kunna bevisa vår oskuld vid tjafs i trafiken?

Kommentera