"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Problemet med Islam är att det inte följt utvecklingen det minsta sedan Muhammed hade sina syner. Det finns kristna som inte heller hängt med men de är bra mycket mindre dödliga än skogstokiga muslimer.
Ta aborter som exempel. I ytterligheterna är du antingen barnamördare eller taliban. Kvinnan har rätt till sin kropp men det finns även en far. Barn överlever från vecka 22 men de första veckorna är fostret inte mer utvecklat än jästsvampar. Med det sagt tycker jag att den svenska lagstiftningen är väl avvägd där 90% av aborterna sker före vecka 12.
Kan tänka mig en helt annan skylt, uppvisad i något MENA-land ”Respektera de kristna, Ingen slöja”. Skulle nog inte ta så lång tid innan skyltens ägare blev huvudet kortare.
Problemet med Islam är att det inte följt utvecklingen det minsta sedan Muhammed hade sina syner. Det finns kristna som inte heller hängt med men de är bra mycket mindre dödliga än skogstokiga muslimer.
Ta aborter som exempel. I ytterligheterna är du antingen barnamördare eller taliban. Kvinnan har rätt till sin kropp men det finns även en far. Barn överlever från vecka 22 men de första veckorna är fostret inte mer utvecklat än jästsvampar. Med det sagt tycker jag att den svenska lagstiftningen är väl avvägd där 90% av aborterna sker före vecka 12.
Ha! Ha! Ha!
Respect your host country, no hijab or burkas.
Kan tänka mig en helt annan skylt, uppvisad i något MENA-land ”Respektera de kristna, Ingen slöja”. Skulle nog inte ta så lång tid innan skyltens ägare blev huvudet kortare.
Avislamisera!!
Tycker den var kul faktiskt 😆
Och för att de är inbjudna av Socialdemokraterna och lovade arbetsfria liv och välfärd i utbyte mot en röst vart fjärde år .
Vem respekterar vem?
Det är synd om vissa, specirllt när dom inte förstår det själva.
Dagens absolut bästa !!
De väöjer att flytta till ett kristet land och sedan klagar de så in i h-vete på att vi beter oss som kristna !
Dessa är inte här för att leva i Sverige , de har kommit för att leva AV Sveriges gratis pengar , bostad och allt annat !
Ja och den röd gröna sörjan vill importera ett par miljoner till, sen kan vi avskaffa röstningen så får S makten för evigt?