"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Det intressanta är att han åt halva burgaren innan han ”upptäckte” felet. Och hur upptäckte han ”felet”? Hmmm… Detta smakar alldeles för gott för att vara en vegoburgare? Fick han då en äkta vegoburgare? Smakade den inte bra? Smakar MAX hamburgare så illa att de kan tas för vegoburgare? Varför var han tvungen att ”godhetsposera” flera veckor senare? Vart tog kvittot vägen? Gjorde han en freudiansk felbeställning? Ville han i själva verket ha en äkta hamburgare?
Apropå svt och deras mångåriga vänster agenda. Kom ihåg att tjejer är bättre på att renovera gamla bilar så det blir rättvist! offtopic VET
Men ändå ha ha..
Hjärnan mår inte så bra att äta Parkslide i 30 år kan jag förstå?
—————
Gubben skulle kört ett GH. i stället…svårt att känna skillnad på Hen då..alla blir nöjda.
Undrar om han behöver psykoterapi efter denna ”fruktansvärt” traumatiska upplevelse ? Ett normalt beteende är väl att man går tillbaks till kassan och säger att det blivit ett fel i beställningen.Karln får en ny och sedan är saken ur världen.Varför ställa till med en hel cirkus när alla kan göra misstag ? Finns nog värre problem just nu i vår omvärlden som man kan ta upp ! När han sedan påpekar att han jobbar på SVT för att skrämma skiten ur den stackars personalen så är botten nådd..
Riktigt kul!
Men Messias lär riskera sitt jobb i kommunistorganisationen med detta!
Det intressanta är att han åt halva burgaren innan han ”upptäckte” felet. Och hur upptäckte han ”felet”? Hmmm… Detta smakar alldeles för gott för att vara en vegoburgare? Fick han då en äkta vegoburgare? Smakade den inte bra? Smakar MAX hamburgare så illa att de kan tas för vegoburgare? Varför var han tvungen att ”godhetsposera” flera veckor senare? Vart tog kvittot vägen? Gjorde han en freudiansk felbeställning? Ville han i själva verket ha en äkta hamburgare?
Apropå svt och deras mångåriga vänster agenda. Kom ihåg att tjejer är bättre på att renovera gamla bilar så det blir rättvist! offtopic VET
Men ändå ha ha..
Hjärnan mår inte så bra att äta Parkslide i 30 år kan jag förstå?
—————
Gubben skulle kört ett GH. i stället…svårt att känna skillnad på Hen då..alla blir nöjda.
Det märks när man inte är köttätare
Håller ni på med det där fortfarande?
Undrar om han behöver psykoterapi efter denna ”fruktansvärt” traumatiska upplevelse ? Ett normalt beteende är väl att man går tillbaks till kassan och säger att det blivit ett fel i beställningen.Karln får en ny och sedan är saken ur världen.Varför ställa till med en hel cirkus när alla kan göra misstag ? Finns nog värre problem just nu i vår omvärlden som man kan ta upp ! När han sedan påpekar att han jobbar på SVT för att skrämma skiten ur den stackars personalen så är botten nådd..
Så djävla bra Messiah!!!!!