2 thoughts on “Gårdagens ATTACK på Israel var ett komplett fiasko för Iran

  1. Kanske GUD finns trots allt och att hen inte sympatiserar med islamism och Fascism
    Man kan ju alltid hoppas då ondskan tyrannit, barbariet och intoleransen annars får stå oemotsagda

    36
    19
    • Håller med signaturen Sala om att GUD finns och GUD inser att man inte sympatiserar med onda krafter som islamism,fascism och rysk stalinism .

Kommentera