Vid dagens besök på en ”shopping mall” = stort varuhus i Kuala Lumpur, så uppträdde ett par grupper med traditionell Malay musik. Även om det inte är min favoritmusik, så är de mycket skickliga.
Jag vet ej vad instrumenten heter, men han längst fram till vänster spelar på stavar av bambu och han till höger spelar på ”märkvärdifierade” grytlock.