"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Birgitta Sparf i DGS tycker att…
…dagens feminister inte kämpar för jämställdhet mellan könen.
Istället hatar, föraktar, bekämpar och krigar de mot något de kallar ”patriarkatet”, vita män som stått för västvärldens så gott som samtliga tekniska och demokratiska framsteg de senaste tusen åren. Kvinnor ska lyftas fram, oavsett kompetens, prioriteras på bättre meriterade mäns bekostnad, enbart för att de är kvinnor.
Birgitta Sparf: “All denna feministiska galenskap har tyvärr fått mig att förlora förtroendet för samtliga kvinnor på framträdande poster. Och jag tror inte att jag är ensam om att tycka så.“ https://detgodasamhallet.com/2023/11/28/birgitta-sparf-feminister-utgor-ett-hot-mot-kvinnorna/#more-81467
För feminazi hade det varit bättre om Snövit aldrig hade vaknat upp igen än att prinsen ”våldförde sig” på henne. Dessa sa***ns feminazi hatar allt som har med vita heterosexuella män att göra.
Vad är inte problematiskt i detta sjuka samhälle? Blir så in i helvetes trött på dessa psykfall som tillåts göra livet outhärdligt för alla normalt fungerande människor….
Jag skulle aldrig kyssa en prins! Då blir man ju en rälig gråda.
Birgitta Sparf i DGS tycker att…
…dagens feminister inte kämpar för jämställdhet mellan könen.
Istället hatar, föraktar, bekämpar och krigar de mot något de kallar ”patriarkatet”, vita män som stått för västvärldens så gott som samtliga tekniska och demokratiska framsteg de senaste tusen åren. Kvinnor ska lyftas fram, oavsett kompetens, prioriteras på bättre meriterade mäns bekostnad, enbart för att de är kvinnor.
Birgitta Sparf: “All denna feministiska galenskap har tyvärr fått mig att förlora förtroendet för samtliga kvinnor på framträdande poster. Och jag tror inte att jag är ensam om att tycka så.“
https://detgodasamhallet.com/2023/11/28/birgitta-sparf-feminister-utgor-ett-hot-mot-kvinnorna/#more-81467
För feminazi hade det varit bättre om Snövit aldrig hade vaknat upp igen än att prinsen ”våldförde sig” på henne. Dessa sa***ns feminazi hatar allt som har med vita heterosexuella män att göra.
Vad är inte problematiskt i detta sjuka samhälle? Blir så in i helvetes trött på dessa psykfall som tillåts göra livet outhärdligt för alla normalt fungerande människor….
Sant, han skulle ha pippat Blyger istället, för att inte vara för hetronormativ…
Innan prinsen fick komma till var Snövit deflorerad på sju ställen.
Medan terroristhandboken(ko-ranen) hyllas och skall värnas, så slaktas Pippi och Tintin. Svensk självförnekelse i ett nötskal.
Att Snövit var lycklig efter kyssen är inte relevant antar jag?
Om prinsen istället var en prinsessa och det var ett lesbiskt par så hade det nog räknats som progressivt istället.
I den nya filmversionen uppmärksammas detta oerhörda övergrepp och Rachel Zegler skapar en helt ny Snövit, utan dvärgar och prins (the stalker!)
Girl power! Äntligen!!