"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
34 thoughts on “Skatteverkets styrelseordförande är också ordförande för Socialdemokraternas skattebefriade lotteriverksamhet”
Det kommer ALDRIG att få ordning på Sveriges jätteproblem så länge det sitter VÄNSTER POLITRUKER kvar på maktpositioner !
Ps. en storstädning måste omg. ske.
Detta, mina damer och herrar, är bara ett obetydligt skrap på ytan. Det kommer att behövas 20 års idogt arbete, med att sopa ut slöddret från inflytelserika poster. Hela statsapparaten är genomsyrad av sosseaktivister, vilket förklarar Sveriges degenerering.
Ha ha, den korrupta sossemaffian visar sitt fula tryne, ändå är detta bara att skrapa på ytan på den politiska sossekorruptionen i detta land. Tänk om stasidokumenten skulle offentliggöras då hade det blivit revolution i vårt land och krav på åtal av de ännu levande ansvariga.
Folksam, är inte även de en del av sozzemaffian? Jag känner till kommun som styrs av sozzarna genom deras starke man. Kommunen tecknade avtal med Folksam om hemförsäkring till alla anställda. Man var tvungen att aktivt säga ifrån att man inte ville ha försäkringen, annars började den gälla automatiskt. Självklart fick de anställda betala premien själva. Om jag inte minns fel så drogs den direkt från lönen.
Laddar in …
5
Ja sen har man lotteri inspektion det är en orgenisation som delar ut tillstånd för lotteri!! Problemet är att man ger inte någon tillstånd att ha någon form av lotteri om det inte är sossialistika orgenisation !!
Likt maffian har såzzarna fingrarna i syltburken lite varstans. Men det är väl ”ett hot mot demokratin och ett försök att tysta oppositionen”, att försöka frånta dem detta fulspel.
Typiskt socialdemokraterna !!
Gnäller på andra och skiter i skatten själva
Ingen behöver tydligen ha dåligt samvete för att strunta i skatter.
Skattepartiet nr 1 gör väl rätt, så gör som dom bara.
Intressant att höra bortförklaringarna av Magdalena Andersson och Tobias Baudin.
Det här är en stor skandal !!!
Avskeda ordförande omedelbart.
Korruption är lindrigt sagt i detta fall.
Nu väntar vi bara på att Magdalena och Anders Lindberg börjar yla i Höganäs sky om att detta avslöjande är ett hot mot demokratin. Dags att ta bort hemligstämpeln från STASI-dokumenten.
Apropå att aktivister kapat olika myndigheter i Sverige och då i syfte att hjälpa till att underlätta förstöringen av Sverige.
Konsumentverket av alla verk har den här hemsidan: https://www.moneyfromsweden.se
Svenska myndigheter hjälper till att föra ut pengar från Sverige, om de är skattade och betalade moms på vet jag inte, men det är inte troligt.
Apropå vad Kerstin Nilsson skriver:
Den rödgröna regeringen drev rentav på för att underlätta överföringar till utlandet genom att ge Konsumentverket i uppdrag att arbeta för sänkta avgifter, och från statligt håll har nästan undantagslöst överföringar beskrivits som något positivt. Människor som skickar pengar till släktingar i hemlandet, kan försätta sig själva och sina barn i svåra situationer, med följden att sociala problem ökar i vårt samhälle. En familj t.ex. skickade relativt stora belopp till familjen i hemlandet, trots att de levde på bidrag och existensminimum, och resultatet blev att föräldrarna fick svårt att köpa mat och kläder till sina barn. Eller som en man, som fick skuldsanering efter att ha skickat pengar till Kongo, i stället för att betala sina räkningar,…osv https://www.expressen.se/ledare/sofie-lowenmark/pengar-till-hemlandet-kan-skapa-problem-i-sverige/
Jag brukar få en massa tumme ner när jag påtalar att Sverige och dess politiker är korrupta, så för en gångs skull ge mig en tumme upp ni som kallar mig Putinist, Nazze och en massa andra okvädningaord.
Tack på förhand.
Helt i linje med den socialdemokratiska doktrinen – bluffa, båga och ljug. Detta leder alltid(?) till makt.
Undrar hur det känns att stå med byxorna nere. Pinsamt? Inget verkar besvärande för sossehegemonin.
Hurvarenu. Hot mot Demokratin.
Kommer hotet från myglande Sossar eller från dem som vill avsluta myglet.
När Magda, Annika , Morgan, Anders eller Mikael blir låtsasarga och börjar svamla , då är vi något på spåren .
Nu radas misskötseln och maktkorruptionen upp till allmän beskådan .
Hemskt att skåda .
Sossarna nästlar sig in och infiltrerar och korrumperar överallt. Är rättsröta rätt ord?
Samma skattesmitande sossar tycker att andra skall betala världens högsta skatter och en känd sosse sa till och med att ”det är häftigt att betala skatt”. Är det vad sossarna kallar solidaritet, rättvisa och jämlikhet?
Sparka varenda politiskt tillsatt sosse.
Det kommer ALDRIG att få ordning på Sveriges jätteproblem så länge det sitter VÄNSTER POLITRUKER kvar på maktpositioner !
Ps. en storstädning måste omg. ske.
Detta, mina damer och herrar, är bara ett obetydligt skrap på ytan. Det kommer att behövas 20 års idogt arbete, med att sopa ut slöddret från inflytelserika poster. Hela statsapparaten är genomsyrad av sosseaktivister, vilket förklarar Sveriges degenerering.
Ha ha, den korrupta sossemaffian visar sitt fula tryne, ändå är detta bara att skrapa på ytan på den politiska sossekorruptionen i detta land. Tänk om stasidokumenten skulle offentliggöras då hade det blivit revolution i vårt land och krav på åtal av de ännu levande ansvariga.
🤣
Lite annat fiffel, framträdande romsk man inblandad i mängder med integrationsprojekt och annan skit, först 100 miljoner kronor senare börjar ”brister” i resultat och redovisning uppdagas. 100 – fucking – miljoner! Hur är det möjligt! Snacka om att han skrattat hela vägen till banken:
https://nyheteridag.se/myndigheter-stoppar-miljonregn-over-romska-foreningar-efter-misstankt-fiffel/
DET HELA ÄR SOM EN SJUK SKÄMTHISTORIA!
VÄLDANS BRA ATT DET KOM FRAM JUST NU!
Han blir förhoppningsvis inte långlivad på posten!
Nytt säljargument till pensionärer:
”Köp en lott, vinn skattebefrielse”!
”För vi har en chef för båda sakerna!”
”Om du inte köper en lott, får du straffskatt, så passa dig noga för det!”
lite som min familjeläkare. han är även patolog gör jag fel hamnar du hos mig i varje fall säger han..
Folksam, är inte även de en del av sozzemaffian? Jag känner till kommun som styrs av sozzarna genom deras starke man. Kommunen tecknade avtal med Folksam om hemförsäkring till alla anställda. Man var tvungen att aktivt säga ifrån att man inte ville ha försäkringen, annars började den gälla automatiskt. Självklart fick de anställda betala premien själva. Om jag inte minns fel så drogs den direkt från lönen.
Ja sen har man lotteri inspektion det är en orgenisation som delar ut tillstånd för lotteri!! Problemet är att man ger inte någon tillstånd att ha någon form av lotteri om det inte är sossialistika orgenisation !!
Den socialdemokratiska korporativismen.
”It’s ok when we do it!”
Likt maffian har såzzarna fingrarna i syltburken lite varstans. Men det är väl ”ett hot mot demokratin och ett försök att tysta oppositionen”, att försöka frånta dem detta fulspel.
Typiskt socialdemokraterna !!
Gnäller på andra och skiter i skatten själva
Ingen behöver tydligen ha dåligt samvete för att strunta i skatter.
Skattepartiet nr 1 gör väl rätt, så gör som dom bara.
Intressant att höra bortförklaringarna av Magdalena Andersson och Tobias Baudin.
Det här är en stor skandal !!!
Avskeda ordförande omedelbart.
Korruption är lindrigt sagt i detta fall.
Den socialistiska rötan sitter djupt i de statliga verken.
Jag kollade nyss på SVT Nyheter och på Expressens hemsida. Inte ett ord om denna skandal. Det lär vara tyst även i Rapport i kväll.
Sedan sitter Magda med fanclub och hånar alternativa medier och talar om demokratins fall.
Nu väntar vi bara på att Magdalena och Anders Lindberg börjar yla i Höganäs sky om att detta avslöjande är ett hot mot demokratin. Dags att ta bort hemligstämpeln från STASI-dokumenten.
JOMEN! Men den som skriker högst är den som är mest skyldig i att försöka dölja sin egen odemokrati!
Apropå att aktivister kapat olika myndigheter i Sverige och då i syfte att hjälpa till att underlätta förstöringen av Sverige.
Konsumentverket av alla verk har den här hemsidan:
https://www.moneyfromsweden.se
Svenska myndigheter hjälper till att föra ut pengar från Sverige, om de är skattade och betalade moms på vet jag inte, men det är inte troligt.
Apropå vad Kerstin Nilsson skriver:
Den rödgröna regeringen drev rentav på för att underlätta överföringar till utlandet genom att ge Konsumentverket i uppdrag att arbeta för sänkta avgifter, och från statligt håll har nästan undantagslöst överföringar beskrivits som något positivt. Människor som skickar pengar till släktingar i hemlandet, kan försätta sig själva och sina barn i svåra situationer, med följden att sociala problem ökar i vårt samhälle. En familj t.ex. skickade relativt stora belopp till familjen i hemlandet, trots att de levde på bidrag och existensminimum, och resultatet blev att föräldrarna fick svårt att köpa mat och kläder till sina barn. Eller som en man, som fick skuldsanering efter att ha skickat pengar till Kongo, i stället för att betala sina räkningar,…osv
https://www.expressen.se/ledare/sofie-lowenmark/pengar-till-hemlandet-kan-skapa-problem-i-sverige/
Är inte detta en Politisk skandal, vad är då en politisk skandal?
Ja, och PRECIS NU! SÅ HIMLA BRA! 😀
Jag brukar få en massa tumme ner när jag påtalar att Sverige och dess politiker är korrupta, så för en gångs skull ge mig en tumme upp ni som kallar mig Putinist, Nazze och en massa andra okvädningaord.
Tack på förhand.
MAKTEN ÄR ALLT — FOLKET ÄR INGET
Och gör INTE folket som vi vill så byter vi ut dem genom FOLKUTBYTE!!!
Det är lättare att hålla ett folk kuvade genom bidrag än genom kunskap
Redan Wilhelm Moberg fattade att (S) INTE är ett folkets parti.
Demokrati är nog bra men bara då den går i (S) ledband!!
SKÖNT ATT AUGUST PALM SLIPPER SE ELÄNDET (S)!!!
Vet du hur sossarna stärkt sin makt och storlek?
Jo genom,
1) Importerad valboskap!
2) Sossedominans på
myndigheter! (90% av
myndighetscheferna är sossar).
3) Stor expanderande offentlig
sektor! (Vem av de anställda vill
då rösta på nåt annat parti).
4) Införandet av mängder av lagar,
som byråkratiska och försvårar
och försenar förändringar som
ett nytt styre vill göra!
5) Hätska kampanjer mot alla
förändringar och dess
förändrare!
6) Vänsterköpt propagandatv,
befolkad av sina egna!
7) Utnämning av sina egna till
maktposter, och införandet av
egna särundantag!
Det är DETTA som gjort sossarna stora, förutom allt mygel och falskspel förståss!
DET ÄR DET SOM ÄR RIKTIGT ILLA!
DET HAR BYGGT UPP SIN MAKT TILL NÄST INTILL OINTAGLIGHET!
DÄRFÖR, är de ett 30%:spartips idag!
Annars, hade HÖGST haft 10% av väljarstöd IDAG!
Men troligen lägre ändå!
Helt i linje med den socialdemokratiska doktrinen – bluffa, båga och ljug. Detta leder alltid(?) till makt.
Undrar hur det känns att stå med byxorna nere. Pinsamt? Inget verkar besvärande för sossehegemonin.
Sossen blir aldrig mätt i grannens hus.
Hurvarenu. Hot mot Demokratin.
Kommer hotet från myglande Sossar eller från dem som vill avsluta myglet.
När Magda, Annika , Morgan, Anders eller Mikael blir låtsasarga och börjar svamla , då är vi något på spåren .
Nu radas misskötseln och maktkorruptionen upp till allmän beskådan .
Hemskt att skåda .
Sossarna nästlar sig in och infiltrerar och korrumperar överallt. Är rättsröta rätt ord?
Samma skattesmitande sossar tycker att andra skall betala världens högsta skatter och en känd sosse sa till och med att ”det är häftigt att betala skatt”. Är det vad sossarna kallar solidaritet, rättvisa och jämlikhet?
Sparka varenda politiskt tillsatt sosse.
AB Ruffel & Båg = S
Sossar har alltid berikat sig själva utan hänsyn till andra!
Deep State