4 thoughts on “Dagens

  1. GÅRDAGENS överenskommelse om att höja inkomsten för arbetskraftsinvandrare till 26.500 kr/mån är ytterligare ett bakslag för (SD 20%).

    TIDÖ avtalet angav 33.000 kr/mån som skälig gräns. Ett avtal som INTE verkar fungera.

    (SD 20%) krypande för de ”goda, naiva och nyttiga idioterna” i (L 4%) är häpnadsväckande.

    (L4%) anger dessutom att de kommer att se till att det finns ”många” undantag som lycksökarna kan använda.

    FOLKUTBYTET fortsätter med andra ord i oförminskad hastighet. Det svenska skall förstöras. Landet skall kriminaliseras och islamiseras. Det kommer de nyttiga idioterna i (L 4%) att se till.

    Nu har vi ett nytt parti om 4% av valmanskåren som styr. Betänk hur det gick under den tidigare regeringen när (MP) hade den rollen.

    (SD 20%) har svikit sina väljare och redan nu ser vi hur många känner sig grundlurade av Jimmie och kompani.

    19
    1

Kommentera