"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
GÅRDAGENS överenskommelse om att höja inkomsten för arbetskraftsinvandrare till 26.500 kr/mån är ytterligare ett bakslag för (SD 20%).
TIDÖ avtalet angav 33.000 kr/mån som skälig gräns. Ett avtal som INTE verkar fungera.
(SD 20%) krypande för de ”goda, naiva och nyttiga idioterna” i (L 4%) är häpnadsväckande.
(L4%) anger dessutom att de kommer att se till att det finns ”många” undantag som lycksökarna kan använda.
FOLKUTBYTET fortsätter med andra ord i oförminskad hastighet. Det svenska skall förstöras. Landet skall kriminaliseras och islamiseras. Det kommer de nyttiga idioterna i (L 4%) att se till.
Nu har vi ett nytt parti om 4% av valmanskåren som styr. Betänk hur det gick under den tidigare regeringen när (MP) hade den rollen.
(SD 20%) har svikit sina väljare och redan nu ser vi hur många känner sig grundlurade av Jimmie och kompani.
De ”nya svenskarna” skiter i Sverige!!
https://www.expressen.se/sport/boxning/svenskar-i-vm-trots–bojkotten-skandal-/
DAGENS BLUFF (M)???
https://www.expressen.se/ledare/sverige-far-langsamt-en-rimligare-invandringspolitik/
(L 4%) har en annan åsikt och tänker skapa så många undantag som möjligt.
(SD 20%) agerar INTE på FOLKUTBYTET som de säger sig vara emot!
Ge oss ett EXTRAVAL så vi kan bli av med små partierna!
Bra summering av hur fel socialistiska ideologier alltid är.
GÅRDAGENS överenskommelse om att höja inkomsten för arbetskraftsinvandrare till 26.500 kr/mån är ytterligare ett bakslag för (SD 20%).
TIDÖ avtalet angav 33.000 kr/mån som skälig gräns. Ett avtal som INTE verkar fungera.
(SD 20%) krypande för de ”goda, naiva och nyttiga idioterna” i (L 4%) är häpnadsväckande.
(L4%) anger dessutom att de kommer att se till att det finns ”många” undantag som lycksökarna kan använda.
FOLKUTBYTET fortsätter med andra ord i oförminskad hastighet. Det svenska skall förstöras. Landet skall kriminaliseras och islamiseras. Det kommer de nyttiga idioterna i (L 4%) att se till.
Nu har vi ett nytt parti om 4% av valmanskåren som styr. Betänk hur det gick under den tidigare regeringen när (MP) hade den rollen.
(SD 20%) har svikit sina väljare och redan nu ser vi hur många känner sig grundlurade av Jimmie och kompani.