6 thoughts on “Veckans ValFläsk

  1. Den värme vi just nu upplever (s.k. väder) beror på att jordaxelns lutning har gått bananas. Detta som följd av den ohämmade folkförflyttningen från Mena-länderna till nord-Europa. Planetens tyngdpunkt har förskjutits pga. den förändrade viktfördelningen, så våra årstider kommer att spela oss ett spratt framöver. Slutsats : Det är alltså återigen mupparna själva som är orsaken till de problem de påstår sig vara lösningen till.

    16
    1
    • Ett vetenskapligt inlägg….?? @centurion: Vilket skit du skriver, inte en bokstav rätt, kan jag meddela….

      1
      2
      • Inte är det väl så att S. Sauk har ensamrätt på Satiren ??!!

  2. Våra våtmarker släpper ut lika mycket koldioxid som vår trafik, vi satsar ca 200 miljoner per år för att ställa till rätta samtidigt son vi skänker bort över 50000 miljoner till lönlösa projekt världen över.
    Våra politiker gör inte jobbet för oss och Sverige.

    19
    • Problemet är att man blandar ihop koldioxid som är livets gas med koloxid som är dödens gas.
      Höj koldioxiden med ca 250 ppm så ökar mineraler och vitaminer i växterna med i runda tal 50%.
      Mänsklighen är under attack.

      14
  3. Roligt men sant.
    Stefan Sauk sätter fingret på galenskapen som pågår i Sverige.
    Jag vill inte skratta på grund av alla människor som drabbats av vansinnet.
    😪🙏

    20

Kommentera