Skottlossning i Landskrona

BROTTSLIGHET. En personbil i rörelse besköts med flera skott i centrala Landskrona på lördagskvällen. Skotten avlossades från en annan bil som sedan lämnade platsen. Polisen uppger att ingen kommit till skada och att platsen har spärrats av.

Polisen

2 thoughts on “Skottlossning i Landskrona

  1. Svenskarna har ingen rätt att klaga!!!!! Dom har sig själva att skylla eftersom dom inte vågar göra något åt eländet utan bara sitter hemma och klagar.

Kommentera