BROTTSLIGHET. En personbil i rörelse besköts med flera skott i centrala Landskrona på lördagskvällen. Skotten avlossades från en annan bil som sedan lämnade platsen. Polisen uppger att ingen kommit till skada och att platsen har spärrats av.
BROTTSLIGHET. En personbil i rörelse besköts med flera skott i centrala Landskrona på lördagskvällen. Skotten avlossades från en annan bil som sedan lämnade platsen. Polisen uppger att ingen kommit till skada och att platsen har spärrats av.
Svenskarna har ingen rätt att klaga!!!!! Dom har sig själva att skylla eftersom dom inte vågar göra något åt eländet utan bara sitter hemma och klagar.
Kulturyttringar.. Dom borde bli bjudna på pizza på polishuset stackars utomskap.