TEKNIK OCH TERRORISM. Jessica Ulrika Meir, född 1 juli 1977 i Caribou i Maine, är en amerikansk astronaut, uttagen i NASA:s astronautgrupp 21 i juni 2013. Den 25 september 2019 påbörjade hon resan till den internationella rymdstationen. Jessica har också svenskt medborgarskap, men som astronaut representerar hon USA. Igår, på fredagen gick Jessica Meir och hennes kollega Christina Koch ut genom ISS lucka, ut i rymden för den första helkvinnliga rymdpromenaden.
Nåväl, Jessica verkar populär. I Sverige kallas hon svensk eftersom hennes mamma är från Västerås och hon har studerat en termin i Stockholm, i USA är hon amerikansk eftersom hon är född och uppvuxen i USA. I Israel kallas hon israel eftersom pappan är israel-amerikan.
Det får vara hur det vill med den saken, hon talar i varje fall hjälpligt svenska och har åkt tunnelbana i Stockholm.
-Pettersson misstänker dock att feminister och genustramsare samt NMR känner mest sympati för kvinnan till höger på bilden.
https://twitter.com/Imamofpeace/status/1185257726504525826
***
Imam of Peace borde ge Jessica Meir pluspoäng för att hon bär heltäckande klädsel som är påbjudet av extrema islamist-falanger …
… men däremot ger nog Imamen minuspoäng för att hon inte täckt håret med en hijab eller likande. Hade Jessica haft rymdhjälmen på hade imamens betyg givetvis blivit plus.
Från mig får Jessica Meir pluspoäng – full pott.
Kvinnan med det stackars vilseledda barnet till höger får båda maximalt minusbetyg av mig.
Däremot tror jag Imam of Peace skulle ge islamist kvinnan och barnet t.h. pluspoäng – full pott.
Här leder nog sötnosen till vänster stort över svinet till höger, antagligen ifrån Malmö.
Sen förvånar vi oss över varför dessa folkslag inte kan hålla
sams? När man utbildar små barn till att bära mordvapen, så
är det förståeligt att dom beter sig som sina föräldrar.
Jag håller mig på jorden.Sedan kan man undra när man kallar sig imam of peace och hyllar barn mördare och vanligt terorist .Snälla iman of peace det är 2020 enlogt kristen kalender dags att ta freden på alvar ,vifta inte med vapen försök lösa konflikterna vid förhandlingbordet.Tänk på arabiska hälsningen ” salem aleikum” som betyder fred vare med dig.Tänk på de imam innan du viftar med vapen.
Han hyllade väl knappast Jihadisten..? Snarare tvärtom.
Häftigt vilken Qvinna!