"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Vad jag menar är att denna U-länning
Borde bo,, jobba, bygga, vara i sitt eget Uland.
Även på grund av religion och kultur.
Om jag vore gränsvakt till Sverige
Så skulle jag säga Hej då, tack och hej leverpastej!!!!!🙂
Totalt så skiter jag i vardagsolyckor , skiljemål i Somalia.
Ta hand om och skriv om och bry om Sverige och Svenska medborgare,
Jag skiter fullkomligt om uläningar och deras förbannade liv i deras uländer, bara de inte kommer hit, tack.
Vad jag menar är att denna U-länning
Borde bo,, jobba, bygga, vara i sitt eget Uland.
Även på grund av religion och kultur.
Om jag vore gränsvakt till Sverige
Så skulle jag säga Hej då, tack och hej leverpastej!!!!!🙂
Totalt så skiter jag i vardagsolyckor , skiljemål i Somalia.
Ta hand om och skriv om och bry om Sverige och Svenska medborgare,
Jag skiter fullkomligt om uläningar och deras förbannade liv i deras uländer, bara de inte kommer hit, tack.
Va ha du emot Judar?Ha de gjort dig något? Ha du träffad Judar.