3 thoughts on “Positivt tänk – tragiskt resultat

  1. Vad jag menar är att denna U-länning
    Borde bo,, jobba, bygga, vara i sitt eget Uland.
    Även på grund av religion och kultur.
    Om jag vore gränsvakt till Sverige
    Så skulle jag säga Hej då, tack och hej leverpastej!!!!!🙂

  2. Totalt så skiter jag i vardagsolyckor , skiljemål i Somalia.
    Ta hand om och skriv om och bry om Sverige och Svenska medborgare,
    Jag skiter fullkomligt om uläningar och deras förbannade liv i deras uländer, bara de inte kommer hit, tack.

Kommentera