Ja, Örjan Ramberg är i hetluften igen, 20 år för sent bara? Swedbanks VD får avgå, och alla som röstar ”fel” är som vanligt idioter!
Ja, Örjan Ramberg är i hetluften igen, 20 år för sent bara? Swedbanks VD får avgå, och alla som röstar ”fel” är som vanligt idioter!