3 thoughts on “KAMIKAZE-REGERINGEN

  1. Tänk om det fanns en enda politiker i 7-klövern som hade en miljondel så hög IQ som Henrik då hade vi nog också i fortsättningen haft ett land på jorden som hette Sverige, men tyvärr.

  2. Bra, Henrik! Skönt att det finns några vettiga människor kvar som vågar analysera läget.☺

Kommentera