Musik till fredagsölen

Tre dagar kvar på 2017 och tre dagar från valåret 2018.

Vi kör ett par låtar från tidigt 2017-tal och hoppas att 2018 bjuder på många och bra låtar.

Art Nation får inleda med sin ”Ghost Town”.

Bliss In The Abyss får avsluta musikåret 2017 med ”Majestic”

3 thoughts on “Musik till fredagsölen

  1. Det är kallt i Texas. Det är VARMT i Skåne…. Och ännu varmare i barn och barnbarns famn. Ett besök på Väla, en dubbeltura och en spätta hos San Remo i Helsingör …det är skånsk juleferier när den är som bäst.

    Här kommer en repris med en tom flaska men DU är fortfarande i min skalle… Trots att pågen inte vare sig hatt eller boots, så älskar man honom bara som han är. Har biljetter för att se honom på scen under våren.

Kommentera