INVANDRARVÅLD. En 44-årig man har knivhuggits till döds i Malmö. Polisen larmades om händelsen strax efter klockan 03 natten mot söndag. Brottet har troligen skett på en innergård under natten.
Tekniker utför undersökning på platsen, som har spärrats av. Fyra personer har tagits in till förhör men det finns ingen misstänkt för brottet, skriver polisen på sin hemsida.
-Pettersson säger att det är omväxling i Malmö, kniv den här gången…
Mannen på bilden är kandidat till att vara den mördade. Pierre Laszlo Holmvik, född 1972, boende på Kristianstadsgatan där mordet skedde. Enligt hans Facebook verkar han ha en del trevliga intressen.

Det vore en vida större sensation om ett helt dygn skulle förflyta utan något mord eller våldtäkt, i denna stigmatiserade varböld till stad! Ännu ett fall av självsanering läggs till handlingarna och statistiken…
Andreas.
Han kan ju inte vara Muslim, för spritflaskor
och groggvirke står på bordet.
Nya manifestationer?
En 20-åring mördad i Sveg
Så bra att mordkommissionen i Malmö får nåt nytt mord att bita i.
Här går det undan!
Snart dax för ny demonstration,men nu med statsministern och ärkebiskopskan i spetsen.
Lille Johanssons styltor inte klara än!
Fru Jamehhhs ansikte och åsikter är inflaterade.
Dags att boka in denna man för en kommentar då.
Killen som har ”koll” på brott mot mot betalning.
http://www.athenas.se/foerelaesare/jerzy-sarnecki?utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_campaign=B.%20Foredragsholdere%20-%20Fleksibel&utm_term=jerzy%20sarnecki&utm_content=5%20-%20Jerzy%20Sarnecki
Se bara på dom påtända ögonen.