Nordafrikaner misstänks ha knivhuggit 21-åring till döds i Polen

INVANDRARVÅLD. I staden Ełk i nordöstra Polen misstänks nordafrikaner ha huggit en 21-åring till döds under Nyårsafton. De ska ha drivit en kebabrestaurang. Det uppstod ett bråk mellan 21 åringen och fyra araberna (medborgare i Marocko, Algeriet och Tunisien), varefter 21-åringen knivhöggs till döds.

Araberna är anhållna. En uppretad folkmassa har angripit kebabrestaurangen. Nu är det oroligt i staden.

-Pettersson vet inte varför bråket började men fyra araber med kniv mot en polack verkar inget vidare, även om jag tvivlar på att polacken var helt oskyldig till bråket…

Uppdaterat: en 26-årig tunisier har erkänt. De övriga tre anklagas för medhjälp.

Läs mer…(polska)

10 thoughts on “Nordafrikaner misstänks ha knivhuggit 21-åring till döds i Polen

  1. Dessa mycket starkt våldsbenägna, skadefokuserade, socialt subkapabla och moraliskt handikappade element, skulle ALDRIG från första början ha tillåtits löpa fritt. Inhägnade och strängt övervakade läger i väntan på grundliga utredningar, hade varit en helt självklar grundförutsättning för att hysa allmänfarliga individer. För övrigt ställer man sig frågan varför i helvete en rättsstat värd namnet överhuvudtaget lämnar tillträde åt undermänskliga asylanter utan minsta avsikt att åsamka annat än skada.
    Men där har vi den delikata problematiken i ett nötskal! NWO-agendan.
    Andreas.

  2. En 21 årig polack har blivit mördad på ett brutalt sätt av araber/muslimer och blir man förvånad över att det skett med kniv ?? Svaret är NEJ, det är sådana de är….! HEDER ÅT BEFOLKNINGEN SOM PROTESTERAR….- filmen visar att befolkningen går ut och protesterar mot araberna och mordet, ingen polis syns till när de slår sönder skyltfönstren vilket hedrar dem, bra att de håller sig undan! De skyldiga borde utelämnas till folket och hängas upp i lyktstolpar och dingla från ett rep, – polackerna är goda katoliker, hoppas de visar muslimer korsets makt i framtiden och stoppar invasionen av muslimer till sitt land!

    • Kikar på länken och ser att polsk kravallpolis ingriper mot uppretade polacker, heder åt polackerna i Sverige skulle de fega svenskarna inte lyfta ett finger för ett svenskt offer men ordna demonstrationer mot rasism de ynkliga kräken….skäms, fyrfalt skäms knähundar!

  3. Tar för givet att det blir livstid på vatten och bröd, och inte så lätt med polacker omkring sig.

  4. Orsaken till mordet på polacken var att han protesterade över att araberna tafsade på hans flickvän .

  5. Just nu försöker polisen hindra folket från att bränna ner kebabrestaurangen och flyktingförläggningen, men polisen ger snart upp. Men jag vet att folket ger inte upp,som svenne. En gång slängde de ut ryssarna.

  6. ”A foutre for the world and worldlings base!
    I speak of Africa and golden joys …”

    (W. Shakespeare: King Henry IV, part II, Act V, scene 3)

  7. Det är nog i fel land som Araberna ger sig på folk, det är
    inte i Mes Sverige dom befinner sig, dom lär nog fan ha
    sålt sin sista pizza på lång tid framöver!

Kommentera