2 thoughts on “Fidel demonstrerar

  1. Kommunismen har väl c.a 100 år på nacken, och inte
    någonstans där detta ruttna system dragit fram har det
    blivit något annat än fattigdom o missär, allt har förfallit,
    hus byggnader, människor skiter i att vårda någonting,
    dom ger upp. Och ändå springer det omkring vänstertöntar
    på våra gator och propagerar för kommunism? Arma krakar!

  2. 90 år, det är mycket det, föga förvånande att gubben är avliden….Ett ruttet system på Cuba ersattes med en brutal ”kommunistisk” diktatur, var nog rätt att kasta ut Baptista som var en kriminell men därefter gick det snett, landet är en katastrof för befolkningen på Cuba som saknar i stort sett allt, köer till affärer som saknar det mesta….matkuponger….avsaknad av demokrati och mänskliga rättigheter. Fidel Castro var en katastrof för landet!

Kommentera