En man i 20-års åldern sköts till döds i Lövgärdet, Angered utanför Göteborg igår kväll. Det var vid åttatiden igår kväll som polisen fick larmet. Enligt vittnen hördes 8-10 skott i snabb följd. Polisen vill inte uttala sig om vad vittnen sett och hört men har inlett en förundersökning om mord. Ett stort område spärrades av och genomsöktes. Minst 8 polispatruller var med på plats. Polisen utesluter inte att det är kopplat till gäng konflikt.

[…] På sex år har över 20 män mördats i Göteborg och senast i söndags kväll mördades en man. […]
Lustigt att se polisen arbeta, dom kommer alltid försent till en brottsplats,
kommentarerna brukar bli ingen gripen och ingen misstänkt?
Nej hur ska man kunna gripa någon när poliserna står i grupp och snacka med varandra?
Säkert bara Kålle och Ada som har en liten dispyt….Sverige har aldrig varit säkrare. Det säger ju alla B-Kändisar och då måste det vara så tycker dom naiva stackare som röstat för sin egen undergång.
Den Svenska modellen som Stefan talar om mord skjutningar misshandel våldtäkter kniv skjärningar bedrägerier. Jag vill nog tillbaka till den modellen vi hade före den vansinniga invandringen……………