Storbritannien har avbrutit stödet till den palestinska myndigheten efter att man konstaterat att skattebetalarnas pengar hamnar i händerna på terrorister.
Eder FjärranÖsternRedaktör är dock övertygad om att Sveriges staziminister och utrikesblondinen kommer att skicka mer av de Svenska skattebetalarnas pengar till Palestian så de kan gräva mer tunnlar o köpa fler raketer samt belöna de mer entusiastiska muhammedaner som Israel har fängslat.
Wallström&Co kommer nog att kompensera för bortfallet dubbelt upp.
Inte en dag för tidigt, Sverige lär väl fortsätta ösa pengar över terroristerna…