"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Det hon säger är bara sant och klokt. Det är förnuftsvidrigt att bygga små stater i staten, där invånarna har politiskt oförenliga åsikter med resten av landet. Ska vi ha småstater inom Sverige med egen rättsskipning? Med egna djurskyddslagar à djurplågeri och egen ekonomi? Jag spår inbördeskrig om inte regeringen snabbt skärper sig big time!
Lyft ut den förbluffande inkompetenta regeringen löfven med den ohederliga låtsas-oppositionen och UTLYS NYVAL NU!
Om Ulla Lindström hade dykt upp idag och sagt samma sak!? Hur hade sossarna hanterat det? Jo, hon hade blivit kallad rasist, nazist, fascist….., blivit utesluten ur partiet. Och sen kommer Löfvén och snackar om SDs bruna rötter – jämför dem med sossarnas.
Kvinnor av den kalibern står inte att uppbringa bland dagens dilettanter.
Det hon säger är bara sant och klokt. Det är förnuftsvidrigt att bygga små stater i staten, där invånarna har politiskt oförenliga åsikter med resten av landet. Ska vi ha småstater inom Sverige med egen rättsskipning? Med egna djurskyddslagar à djurplågeri och egen ekonomi? Jag spår inbördeskrig om inte regeringen snabbt skärper sig big time!
Lyft ut den förbluffande inkompetenta regeringen löfven med den ohederliga låtsas-oppositionen och UTLYS NYVAL NU!
Om Ulla Lindström hade dykt upp idag och sagt samma sak!? Hur hade sossarna hanterat det? Jo, hon hade blivit kallad rasist, nazist, fascist….., blivit utesluten ur partiet. Och sen kommer Löfvén och snackar om SDs bruna rötter – jämför dem med sossarnas.
Tyvärr är alla kloka sossar borta döda. Frid över deras minne.
Det var bättre förr!
Det där måste väl av Socialdemokraterna idag klassas som rasistiskt!
Sossarna idag väljer förfall, kriminalitet, disharmoni och getton och kallar det för ”medmänsklighet”
År 1955 – med tanke på hur idylliskt Sverige var då –
är det nästan ett profetiskt uttalande!