ISLAM. Varje måndag demonstrerar Pegida, ”patriotiska européer mot islamisering av väst”, i Dresden och andra tyska städer. Så här såg det ut i kväll. Märkligt att det inte når SVT.
https://twitter.com/OnlineMagazin/status/772862657984618496
-Pettersson undrar om utrikesblondinen någonsin ställt krav på de rika Gulfstaterna att ta emot några muslimska flyktingar???
…skulle minst 20% av oss göra likaledes, skulle inte
detta inte kunnat smusslas bort…detta förutsatt att man
bor i en tätort…de flesta Svennar är enkelt för slappa
och inte heller tillräckligt angagerade, även blyga för
va vissa av våra grannar skall tycka…bor man(som jag)
ute i buchen me 1km mellan grannarna…skulle kännas
korkat ut om jag ensam spatserande me en Svensk
Flagga, sjungande ”Du Gamla du Fria”…med risk för
att Älg å Björn och en å annan Varg blir chockade för
livet, därtill att man då skrämmer bort jägarnas ville-
bråd…inte poppis för den annars så fina grannsämjan
Överlåter demonstrationer till er Svenskar som bebo
tätorter att marschera, för den goda sakens skull
…
En trevlig kommentar! 🙂 Gud signe att vår svenska landsbygd även fortsättningsvis skall utgöra ett muslimfritt livsrum för Er som bor och verkar där, och ett rekreationsområde för oss tätortsbor.
Tyvärr håller även landsbygden numera att bli förstörd.
O T
Vilda slagsmål mellan afghaner, syrier och irakier på……………………….läs och häpna var…………………………jo på Lesbos.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3774555/Bloody-clashes-gangs-Afghan-Syrian-Iraqi-youths-fight-Greek-migrant-centre.html
Pendeln svänger även i ”ankdammen”.
https://pbs.twimg.com/media/CrnOr8CW8AAmQ5A.jpg:large
SVT vill väl inte väcka den björn som sover.
Det är bara att konstatera SVT styrs ifrån Rosenbad…………….
Och Rosenbad styrs av islam!
Janne
Vad tyckte maffian om det ?