Måndagsmarch mot muslimer

ISLAM. Varje måndag demonstrerar Pegida, ”patriotiska européer mot islamisering av väst”, i Dresden och andra tyska städer. Så här såg det ut i kväll. Märkligt att det inte når SVT.

https://twitter.com/OnlineMagazin/status/772862657984618496

-Pettersson undrar om utrikesblondinen någonsin ställt krav på de rika Gulfstaterna att ta emot några muslimska flyktingar???

https://twitter.com/healthuever/status/772851837112377344

9 thoughts on “Måndagsmarch mot muslimer

  1. skulle minst 20% av oss göra likaledes, skulle inte
    detta inte kunnat smusslas bort…detta förutsatt att man
    bor i en tätort…de flesta Svennar är enkelt för slappa
    och inte heller tillräckligt angagerade, även blyga för
    va vissa av våra grannar skall tycka…bor man(som jag)
    ute i buchen me 1km mellan grannarna…skulle kännas
    korkat ut om jag ensam spatserande me en Svensk
    Flagga, sjungande ”Du Gamla du Fria”…med risk för
    att Älg å Björn och en å annan Varg blir chockade för
    livet, därtill att man då skrämmer bort jägarnas ville-
    bråd…inte poppis för den annars så fina grannsämjan
    Överlåter demonstrationer till er Svenskar som bebo
    tätorter att marschera, för den goda sakens skull

    • En trevlig kommentar! 🙂 Gud signe att vår svenska landsbygd även fortsättningsvis skall utgöra ett muslimfritt livsrum för Er som bor och verkar där, och ett rekreationsområde för oss tätortsbor.

Kommentera