Mobilspelet Pokémon Go har krävt sitt första dödsfall i Norden, skriver danska TV2. Det är 21-årig dansk man som kört in i ett träd söder om danska Ålborg samtidigt som han spelade Pokémon Go. När polisen kom till platsen var spelet fortfarande i gång i mannens telefon.
-Pettersson tycker lite synd om trädet, det hade inte gjort något…

Nu är inte han en fara för andra längre.
Trädet växte på fel plats vid fel tidpunkt.
Ett pokemongo mindre..
…snacka om oflyt, att lyckas köra in i ett
av de 2 träd som finns i hela Danmark!
…
Nja… han var kanske på väg uppför deras enda berg som heter Himmelbjerget, det sträcker sig hela 147 meter över havet. 😉
http://gfx.dagbladet.no/labrador/277/277519/27751916/jpg/active/729x.jpg
…Danmark tillhör egentligen Sverge, består
till 90% av avskrap som inlandsisarna frakta
med sig från vårt kära land…
Vilket oflyt att inte hela 08-området åkte med då!
Vladimir Putin
“I swear if they bomb Russia, in half an hour every muslim will die”
Jag tycker han skall börja bomba sönder muslimerna i preventivt syfte. Varför vänta ?
http://departed.co/swear-bomb-russia-half-hour-every-muslim-will-die-vladimir-putin
…va har Putin me Poke’mon att göra?.,)