21-åring spelade Pokémon Go – körde in i träd och dog

Mobilspelet Pokémon Go har krävt sitt första dödsfall i Norden, skriver danska TV2. Det är 21-årig dansk man som kört in i ett träd söder om danska Ålborg samtidigt som han spelade Pokémon Go. När polisen kom till platsen var spelet fortfarande i gång i mannens telefon.

-Pettersson tycker lite synd om trädet, det hade inte gjort något…

Pokemon

9 thoughts on “21-åring spelade Pokémon Go – körde in i träd och dog

Kommentera