3 thoughts on “Favorit i repris

  1. Jag håller med honom totalt ! Tar man bort all ondska från muslimerna så finns det ingenting kvar.

  2. Är det meningen att Europas söner och döttrar ska leva i skräck bara för att det anses ”snällt” att byta ut vårt folk och underkasta oss islam?

Kommentera