"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Mattson ansikte är något mellan en sufflé och en semla bakat efter ett särskilt recept: häll mjölk och grädde i en kastrull, lägg till två proppfulla koppar soja, Tillsätt ärter och pepparrot och mixa slätt med mixerstav.
Glöm inte en klunk metanol och ricinolja för att hålla myggorna borta.
Efterätten serveras till dem som bäst förtjänar: pajasena i regeringen.
Vad har den kriminelle Mattsson för hållhake på Bonniers
egentligen? Under hans tid har upplagan mer än halverats,
i andra företag hade en sådan usel ledare fått lämna in
för länge sedan??
Den spejaren är ingen koling, han är en spoling! Och farlig för Sverige, mycket mycket Sverigefientlig. Tack vare tsunami propagandan av honom och alla andra PK-clowner är våra kvinnor allt mer utsatta för (grupp)-våldtäkter och tafsningar, våra äldre luras och bestjäls, vi andra rånas och gruppmisshandlas grovt, våra städer fungerar som öppna skjutfält för diverse gänguppgörelser där som oskyldiga riskerar komma i vägen. Han och hans PK-svans har en hel del på sitt sk ”samvete” vi detta laget. Bottenlös journalistik dessutom. En genuin journapajas.
Säger som Magnus och Eva i fem myror är fler än fyra elefanter ”tycker han ja”!!!!!
Vi tycker något helt annat både om hens uttalande och hen själv!
Lögnare är för milt uttryck för en sådan hen! Läsaren kan själv sätta in svordomsvisan med alla kraftuttryck för det är precis så jag tycker, tänker och känner för den där hen!
Äsch – det var bara en TIDNINGSANKA;
http://i.imgur.com/EzehCK1.jpg
BMI 85,9
Mattson ansikte är något mellan en sufflé och en semla bakat efter ett särskilt recept: häll mjölk och grädde i en kastrull, lägg till två proppfulla koppar soja, Tillsätt ärter och pepparrot och mixa slätt med mixerstav.
Glöm inte en klunk metanol och ricinolja för att hålla myggorna borta.
Efterätten serveras till dem som bäst förtjänar: pajasena i regeringen.
Mattson påminner mer om en hink tapetlim. Formbar.
Killar med dubbelhaka, har en annorlunda syn på mycket.
Bland annat verkligheten.
Verklighetsfrånvaro är symtomatiskt för all svensk kloakmedia ….
Dubbelhaka dubbel verklighet.
Vad har den kriminelle Mattsson för hållhake på Bonniers
egentligen? Under hans tid har upplagan mer än halverats,
i andra företag hade en sådan usel ledare fått lämna in
för länge sedan??
Den spejaren är ingen koling, han är en spoling! Och farlig för Sverige, mycket mycket Sverigefientlig. Tack vare tsunami propagandan av honom och alla andra PK-clowner är våra kvinnor allt mer utsatta för (grupp)-våldtäkter och tafsningar, våra äldre luras och bestjäls, vi andra rånas och gruppmisshandlas grovt, våra städer fungerar som öppna skjutfält för diverse gänguppgörelser där som oskyldiga riskerar komma i vägen. Han och hans PK-svans har en hel del på sitt sk ”samvete” vi detta laget. Bottenlös journalistik dessutom. En genuin journapajas.
Säger som Magnus och Eva i fem myror är fler än fyra elefanter ”tycker han ja”!!!!!
Vi tycker något helt annat både om hens uttalande och hen själv!
Lögnare är för milt uttryck för en sådan hen! Läsaren kan själv sätta in svordomsvisan med alla kraftuttryck för det är precis så jag tycker, tänker och känner för den där hen!
”vad/vem ska bort”
När ni visar den där figuren på bild vill jag ta på mig mörka glasögon…
Tar bara av mig mina så är det löst.
En uppblåst icke figur som egentligen inte skulle förtjäna att kommenteras
http://pbs.twimg.com/media/CfNJOr3WsAAESIj.jpg
Det där är ingen Faradaysbur.