2016-03-25 17:47, Skottlossning, Landskrona
Bil beskjuten, centrala Landskrona.
Flertal uppringare till polisen berättar om en misstänkt skottlossning i de centrala delarna av Landskrona. Patruller åker till området där man kan konstatera att en bil har blivit beskjuten med ett eller flera skott. Inga personskador skall ha inträffat. Polis jobbar med att tala med eventuella vittnen i närheten samt föraren till personbilen.

Ni vet kanske om att det finns skyddsvästar(stoppar normal pistolammunition) att köpa?
Sök på nätet, besök en butik och prova en. Den kostar en slant men livet i sig är värt det. Vi kan inte räkna med polisen, vi riktiga svenskar står helt enkelt längst ner på stegen för att polisen längre ska bry sig.
Svensk poliskår, ja. Den numer rasistiska svenska poliskåren vilken även låter bli att sköta sina åtaganden. Eftersom poliskåren inte vill.
Lena
25 03 2016 at 20:17
Vad glad jag blir, Ruben är tillbaka välkommen.
LENA FEL RUBEN! jag känner DIG inte min kära ledsen.Hälsningar
Notering: En pushdagger i varje hand kan göra underverk om jag råkar besöka den skithålan.
Eller en pistol i varje.
Tror ni de är tuffa om man skjuter bort knäskålen på en eller två? Kompisar som skriker i dödssmärtor ska visst vara ganska demoraliserande…
Finns det inga som kan utmana de här gängen nere i Landskrona? Trodde att det fanns mycket nazister i krokarna
Vad glad jag blir, Ruben är tillbaka välkommen.
Lena:
Det finns många i landet som heter Rubin ! T.o.m. sådana som använder alias likt ”Britt-Marie”,Bo Lind” m.fl.
Sei vorsichtig !
Stenbock :
Jag kunde inte hålla fingrarna i styr.
De använder sig av grovt våld och känner inte någon empati för sina offer.
”G.A.T.U-gänget, som hette Tornados, bildades för några år sedan med ungdomsgängen i Rosengård i Malmö som förebilder. Bakom initialerna döljer sig orden Gangsta Albanish Thug Unit – den albanska gangster-ligist-styrkan, fritt översatt.”
Gänget rånar folk på stan med sig har de baseballträn, batonger, järnrör, knogjärn och pepparspray.
Albanska knarkligor som kämpar om ensamrätt !