"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Våren och sommaren är inte så långt borta, arma Sverige och svenskarna.
Det kommer att bli mycket värre så kolossalt mycket värre, det enda som kan lindra smällen är om EU,s yttre gräns STÄNGS !
Märk väl ordet lindra, inte göra något bra eller bättre !
När nästa oskyldiga mördas av muslimer kommer landet att explodera. Då passeras en gräns som jag vet att Stefan ”Näsan” Löfven är hans värsta mardröm. Förhoppningsvis kommer det mycket snart och jag hoppas ingen jag känner drabbas.
Det kommer ett nytt muslimrelaterat mord. Och då är tiden inne.
Sveriges befolkning måste inse att om de inte gör sin röst hörd så är de rökta!
Vi måste samlas runt några rimliga krav, exempelvis STOPP för massinvandringen, det finns de som vill ha ett stopp och gör ärliga försök, ex PEGIDA.
Regeringen vill skicka tillbaka 70,000 – resultatet blir troligen att det fylls på med 70,000 till som kastat pass och ID…..Nu närmar sig våren och vi kommer att få ett MUSLIMSKT ARABISKT KRIMINELLT HELVETE I EUROPA…..Jag gissar att Tyskland trots allt går före och visar vägen….:NOLLTOLLERANS OCH UTVISNING AV KRIMINELLA ARABER/MUSLIMER….! De är tvungna, när den stora massan vaknar och börja röra på sig kan allt hända, befolkningen i Tyskland kommer inte att tolerera att MUSLIMASEN HÄRJA FRITT OCH BEGÅR BROTT!!!
Våren och sommaren är inte så långt borta, arma Sverige och svenskarna.
Det kommer att bli mycket värre så kolossalt mycket värre, det enda som kan lindra smällen är om EU,s yttre gräns STÄNGS !
Märk väl ordet lindra, inte göra något bra eller bättre !
När nästa oskyldiga mördas av muslimer kommer landet att explodera. Då passeras en gräns som jag vet att Stefan ”Näsan” Löfven är hans värsta mardröm. Förhoppningsvis kommer det mycket snart och jag hoppas ingen jag känner drabbas.
Det kommer ett nytt muslimrelaterat mord. Och då är tiden inne.
Var så säkra!
Ja och då hjälper det inte förrädarna att kackla om Nazister och rasister i varje mening dom kläcker ur sig.
Sveriges befolkning måste inse att om de inte gör sin röst hörd så är de rökta!
Vi måste samlas runt några rimliga krav, exempelvis STOPP för massinvandringen, det finns de som vill ha ett stopp och gör ärliga försök, ex PEGIDA.
Regeringen vill skicka tillbaka 70,000 – resultatet blir troligen att det fylls på med 70,000 till som kastat pass och ID…..Nu närmar sig våren och vi kommer att få ett MUSLIMSKT ARABISKT KRIMINELLT HELVETE I EUROPA…..Jag gissar att Tyskland trots allt går före och visar vägen….:NOLLTOLLERANS OCH UTVISNING AV KRIMINELLA ARABER/MUSLIMER….! De är tvungna, när den stora massan vaknar och börja röra på sig kan allt hända, befolkningen i Tyskland kommer inte att tolerera att MUSLIMASEN HÄRJA FRITT OCH BEGÅR BROTT!!!