5 thoughts on “God Jul

  1. Skratta ni

    Vänta o se vad det blir av det här ansvarstagandet som löven och dom andra håller på med.

    ,!!!

  2. Galghumor i högsta grad och ingen kränkt. Tänk om det varit Muhammed som hängt sig och lämnat efter sig: Allahu Akbar. Då hade Lindström behövt skydd och ambassader brunnit.

Kommentera