GRANSKNING SVERIGE. Fotogeniet Freddy Mardell har på ett lysande sätt fångat kontrasten mellan flyktingar, bärandes guldklockor och fattiga människor med vit hudfärg som lämnats åt sitt öde i Sverige.
Unga, friska och starka arabiska och afrikanska män, kallar sig själva offer och hävdar att de flyr från krig och elände. Konstigt nog syns inga krigsskadade personer i Sverige idag, vilket normalt är konsekvensen av ett krig.
Men ingen får ställa några frågor. Ingen får ifrågasätta om de uppgett rätt ålder, rätt identitet eller nationalitet. Svenskarna skall bara acceptera dessa män som sanningsvittnen och offer. Annars är man rasist!
Det finns dock personer som verkligen lider i Sverige idag.
Vita personer, som inte klarar sig själva har inget skyddsnät, även om de och deras föräldrar betalat enorma mängder med skatt. Istället slängs dessa människor på samhällets soptipp De lever i misär. Ute på gatan. Ingen verkar bry sig. Bara för att de har ”fel” hudfärg.
Vad hände med det ”humana” Sverige? Vad hände med det Sverige som hävdade att man stod upp för ”allas lika värde”?
Eller var det bara en illusion, eller rent av en lögn? Hade man egentligen ett helt annat syfte? En dold agenda?
Denna utveckling ar bestalld av SOCIALDEMOKRATERNAS VU….- dag ett sossarna kom till makten erkande de PLO och nu handlar det om ett historiskt folkutbyte och kop av muslimroster mot bidragen fran FK!! Endast mojligt i Sverige!
”allas lika värde” är en lögn som används för att kunna fortsätta med folkutbytet.
Bilder säger mer än tusen ord brukar man säga.
Har ändrat lite på meningarna. Vilket område handlar detta om? Samma principer samma lögner:
Men ingen får ställa några frågor. Ingen får ifrågasätta, världen skall bara acceptera dessa som sanningsvittnen och offer. Annars är man ”förnekare”.
Det enda positiva med det som sker nu är om folk tänker ett varv till efter att ha genomskådat ”flykting”hoaxen och ser de exakt likheterna.
Man vill bara gråta, gamla, sjuka o andra svaga grupper har ingen som talar för dem. Inte nu längre.
Man behöver inte vara i sitt livs form för att rösta! Dom flesta orkar nog lyfta en papperslapp!
Håller med, men alla anser nog inte att deras röst blev hörd. Miljöpartiet som herre på täppan, vem såg det komma? Ett raserat Sverige har de kämpat för.