17-åring avrättad av invandrare

INVANDRARVÅLD. En 17-årig pojke förlorade igår livet när han knivhöggs på Hillerød Handelsgymnasium i Köpenhamn där 17-åriga Mads var student. Enligt Extrabladet var mordet kulmen på en fest i helgen, där den nu mördade blev osams med några personer från stadens invandrarmiljö. 

– Tre andra generationens invandrare kommer omkring klockan 13 igår körande i bil till skolans huvudingång. De parkerar och går in på skolan där de hittar 17-åringen i sällskap med flera skolkamrater berättar ett vittne.

Läs mer på Ekstrabladet HÄR och HÄR. 

Min som blev avrättad säger fadern

-Pettersson antar att detta inte kommer att väcka så mycket uppmärksamhet i Sverige men om det varit tvärtom, en dansk som mördat en invandrare på en skola hade hatmedia gått igång och börjat yra om rasism, hatbrott och terrorism…

4 thoughts on “17-åring avrättad av invandrare

  1. Det är korrekt om det varit en svartskalle hade SVT och Expressen, Aftonbladet, Metro slagit upp det stort och kört med det vanliga sinnessjuka skitsnacket om rasism…:BARA SÅGSPÅN I HUVUDET DÄR OCH DE ÄR TAMEFAN OBOTLIGT!!!
    Det är på grund av detta faktum vi kommer att överlämna ett RENT HELVETE TILL BARN OCH BARNBARN!!
    SVIN ÄR DE SOM VERKAR FÖR DETTA!!

  2. Pettersson, jag är 110 % säker på att media hade tagit upp det som terrorbrott om motivet var terrorbrott.
    Utan att ha läst källan (nyheten ) känns det som att två kriminella har bråkat om något som har gått ur styr och en har fått sätta sitt liv på det.

    • Är du här och yran nu igen.
      Varför tar du inte ditt pick och pack och drar härifrån – till något ställe som är varmare – eftersom det verkar som att de svenska galoscherna inte passar.

  3. Ja precis, och kopplingar till Trollhättan, polisvåld i USA och en annalkande högerextremistisk kupp i Europa… yada yada. det förstod man DIREKT av rapporteringen att det var ”inverterad rasism”…

Kommentera