"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
Men svaret på hur ”Europeisk solideritet” ser ut,informerade inte Spiegel om !Denna skandalblaska försökte ju på sin tid sälja ”Hitlers dagböcker” ,vilket säger allt om denna tidning.
Lägre ner i dyn än Spiegel,kan inte ens svenska hat/hetspressen komma.
Laddar in …
Stenbock :
Jag känner inte till blaskan, dock så har jag sökt aktuell information över hur det ser ut längre söderut i Europa om vad som är på väg. Detta var textat på engelska så fler kan förstå att länderna i norra Europa är illa ute, det framkom ju även helt klart att ”mutti” har bjudit in, till den ”stora festen”.
Laddar in …
Ja upphovet till dagens folkvandring,från hela jordklotet till Europa,är Führerin Merkel skyldig till !Hon kommer att gå till historien,som den största landsförräderskan genom alla tider..
Storhetsvansinnet har gått i arv i Rikskansliet..
Det tyska folket,och alla vi som är bundna till armar och fötter av EU,kommer att få lida stort framöver,när valutan rasar och fattigdomen inträder.Min fru sade ofta ”du vet inte vad hunger är”.Nu lär många som överlever mig,få uppleva detta på nära håll.
Laddar in …
Angela Merkel har blivit Mutti med alla snyltare. Hon lovar nästan mer än flyktingsmugglarna. Hur har hon blivit så tokig? Men allt fler i Tyskland, särskilt i Bayern protesterar, ja t o m kräver Merkels avgång. Är hon villig att offra sin ställning för att ta in MENA-folk i sitt land?
Hon lever i sin egen sjuka värld ! Söker liksom Beata i Absurdistan hjälp från socialisterna i SPD..Trösten är att hennes dagar vid makten är räknade.En svag tröst i och för sig,när hon nu redan hunnit driva hela Europa i misär.
Precis Kurt…Hittills har c:a 400 boende (eller tänkta boenden) tagit fyr ! Sen finns det av förklarliga skäl fler objekt,som är lättantända i Tyskland.Tusentals sådana ”välkomstcentra” finns utplacerade över hela landet…. 🙁
Det är tråkigt att folk blir så pressade att det enda de kan försvara sig med är våld. Den kloka ledaren förstår det. Sådana har vi tyvärr inte.
Mordbrand är den normala och förväntade reaktionen på situationen, som man såg under senaste världskriget. Alltid det första tecknet på motstånd. I början kallar man förövarna kriminella och terrorister, sedan blir de frihetskämpare och motståndsrörelse.
I övrigt är det mycket varmt i Tyskland generellt. Google på tyskspråkiga tidningar och sidor eller arson attacks Germany.
Praktiska Grisen.
SD: s makt är stor, age! Om vi får tro våra snurriga politiker.
Glömmer aldrig en bild som SD hade tidigt på 2000- talet. Anklagelserna haglade och någon lade ut en bild på nätet när lugna och snälla människor satt vid ett fikabord med mysljus. Den andra bilden var en våldsam bild från Mellanöstern. Vilka var de våldsamma och hatiska? Svaret var ju enkelt.
”Mutti” får sätta på kaffet hon får gäster.
http://sputniknews.com/europe/20151101/1029435265/migrants-germany-bus-berlin-bavaria.html
”Mutti”, vilka signaler du sänder ut……………….
http://vladtepesblog.com/
Reportage från Spiegel TV , länken ovan. (Textad på engelska)
Men svaret på hur ”Europeisk solideritet” ser ut,informerade inte Spiegel om !Denna skandalblaska försökte ju på sin tid sälja ”Hitlers dagböcker” ,vilket säger allt om denna tidning.
Lägre ner i dyn än Spiegel,kan inte ens svenska hat/hetspressen komma.
Stenbock :
Jag känner inte till blaskan, dock så har jag sökt aktuell information över hur det ser ut längre söderut i Europa om vad som är på väg. Detta var textat på engelska så fler kan förstå att länderna i norra Europa är illa ute, det framkom ju även helt klart att ”mutti” har bjudit in, till den ”stora festen”.
Ja upphovet till dagens folkvandring,från hela jordklotet till Europa,är Führerin Merkel skyldig till !Hon kommer att gå till historien,som den största landsförräderskan genom alla tider..
Storhetsvansinnet har gått i arv i Rikskansliet..
Det tyska folket,och alla vi som är bundna till armar och fötter av EU,kommer att få lida stort framöver,när valutan rasar och fattigdomen inträder.Min fru sade ofta ”du vet inte vad hunger är”.Nu lär många som överlever mig,få uppleva detta på nära håll.
Angela Merkel har blivit Mutti med alla snyltare. Hon lovar nästan mer än flyktingsmugglarna. Hur har hon blivit så tokig? Men allt fler i Tyskland, särskilt i Bayern protesterar, ja t o m kräver Merkels avgång. Är hon villig att offra sin ställning för att ta in MENA-folk i sitt land?
Hon lever i sin egen sjuka värld ! Söker liksom Beata i Absurdistan hjälp från socialisterna i SPD..Trösten är att hennes dagar vid makten är räknade.En svag tröst i och för sig,när hon nu redan hunnit driva hela Europa i misär.
Även i Norge eldas det som skulle ha blivit flyktingboende: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/flyktningkrisen-i-europa/ingen-mistenkte-etter-paatent-brann-i-flyktningbolig-i-ulsteinvik/a/23549210/
Vadå, tråkig utveckling? Det är självförsvar!
Precis Kurt…Hittills har c:a 400 boende (eller tänkta boenden) tagit fyr ! Sen finns det av förklarliga skäl fler objekt,som är lättantända i Tyskland.Tusentals sådana ”välkomstcentra” finns utplacerade över hela landet…. 🙁
Det är tråkigt att folk blir så pressade att det enda de kan försvara sig med är våld. Den kloka ledaren förstår det. Sådana har vi tyvärr inte.
Mordbrand är den normala och förväntade reaktionen på situationen, som man såg under senaste världskriget. Alltid det första tecknet på motstånd. I början kallar man förövarna kriminella och terrorister, sedan blir de frihetskämpare och motståndsrörelse.
I övrigt är det mycket varmt i Tyskland generellt. Google på tyskspråkiga tidningar och sidor eller arson attacks Germany.
Praktiska Grisen.
Tyska extremister verkar ha lärt sig från sina svenska ”sverigevänner”.
Snarare att Sverige vänner ha lär sig utav Tyskarna, en form av självförsvar när inget annat hjälper!
Måste väl vara SDare på Tysklandssemester:)
Merkel: ”Also, diese verdammte Schwedendemokraten, ich muß heute noch Herr Löwen anrufen… ”
”Im Herbst fallenden Löwen?” 🙂
Är det också SD:s fel?
SD: s makt är stor, age! Om vi får tro våra snurriga politiker.
Glömmer aldrig en bild som SD hade tidigt på 2000- talet. Anklagelserna haglade och någon lade ut en bild på nätet när lugna och snälla människor satt vid ett fikabord med mysljus. Den andra bilden var en våldsam bild från Mellanöstern. Vilka var de våldsamma och hatiska? Svaret var ju enkelt.