Skolan, polisen, försvaret, vården – alla skriker de efter resurser. Vad gör vi? Jo vi lägger 270000000000 kr på invandring.
Vakna!#svpol— Migga_X (@migga_x) October 22, 2015
12/9: "Någon hård press på Sverige är det inte tal om, säger Migrationsverkets generaldirektör Anders Danielsson" pic.twitter.com/b8NJTwOY4t
— Migga_X (@migga_x) October 22, 2015
https://twitter.com/SvDgudmundson/status/657254325144690688
Om vi räknar lågt, med 500 kronor per person och dygn är vi hittills i år uppe i drygt 52 miljarder kronor och 105 000 asylsökande…
Till det ska anhöriginvandrare läggas till samt kostnader för skolor, vård, polisen, rättsväsendet, infrastruktur osv.
Titta gärna på Plikt.se där det finns grafiska kurvor.
Du miggan skriv 270 miljarder så här eller så här 270 000 000 000 så blir det läsbart.
Lugn, lugn! Schyffert och Ernman och gänget betalar och har dessutom en smart plan för det hela. Allt är lugnt!
Alla skriker efter resurser och då skär man ner ännu mer för att kunna få loss mer pengar till muslimer och på samma gång blir det mer plats för att kunna konvertera äldreboendet till uppsamlingsplats för muslimerna….som inte är nöjda och klagar och stjäl redan på centralen. Men vad ska man förvänta sig av dem…de vill ju inte gå från den senaste Apple och surfplatta till en Alcatel som vi andra tvingas till. Jag tycker det är dags att börja fiffla med skatt, med allt man kan fiffla med. Jobbar man inom offentloig sektor är det dags att börj simulera för att någon pension kommer det inte att existera när man är på tur. Lägg din röst på rätt parti nästa gång så att vi får bort alla dessa korrupta och inkompetenta inavlade politikerpatrask
Detta slår alla Hollywood-scenarior.
Mota Allan i grind?