Det är orimligt

https://twitter.com/SvDgudmundson/status/657254325144690688

Om vi räknar lågt, med 500 kronor per person och dygn är vi hittills i år uppe i drygt 52 miljarder kronor och 105 000 asylsökande…

Till det ska anhöriginvandrare läggas till samt kostnader för skolor, vård, polisen, rättsväsendet, infrastruktur osv.

Titta gärna på Plikt.se där det finns grafiska kurvor.

4 thoughts on “Det är orimligt

  1. Lugn, lugn! Schyffert och Ernman och gänget betalar och har dessutom en smart plan för det hela. Allt är lugnt!

  2. Alla skriker efter resurser och då skär man ner ännu mer för att kunna få loss mer pengar till muslimer och på samma gång blir det mer plats för att kunna konvertera äldreboendet till uppsamlingsplats för muslimerna….som inte är nöjda och klagar och stjäl redan på centralen. Men vad ska man förvänta sig av dem…de vill ju inte gå från den senaste Apple och surfplatta till en Alcatel som vi andra tvingas till. Jag tycker det är dags att börja fiffla med skatt, med allt man kan fiffla med. Jobbar man inom offentloig sektor är det dags att börj simulera för att någon pension kommer det inte att existera när man är på tur. Lägg din röst på rätt parti nästa gång så att vi får bort alla dessa korrupta och inkompetenta inavlade politikerpatrask

Kommentera