"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." – FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, artikel 19
ISLAM. Jabhat al-Nusra är en grupp muslimer som bekämpar Assads styrkor. Dom anses vara en gren av Al-Qaida. Som synes på videon nedan så kör dom med kortare knivar.
Var är skillnaden?
Muslimer är muslimer.
Muslimer har skyldighet att följa koranens budskap.
Koranen säger att muslim ska döda ickemuslim/otrogen.
Var ser du någon skillnad?
Koranen ger inga nyanser. Islam ska ta över världen – inte delar, utan hela och med våld om nödvändigt.
Vas betyder det för oss?
När kommer Sverige att upphöra att vara Sverige?
Albin har kanske alla svar?
age, nej jag har inte alla svar, Men jag uppskattar att vi i Sverige fortfarande har nyanser och att ingen blir inlåst därför.
Laddar in …
Snart en verklighet här när bidragen från Försäkringskassan slutar komma till den stora muslimska befolkningen som flytt för sina liv till Sverige! De ”fredliga och humana” skriker ut ärkebiskopens i Svenska kyrkans valspråk samtidigt som de skär huvudet av sina rasfränder : ”Allahua Akbar” = Satan/Muhammed är störst!
MUSLIMER NJUTER AV ATT MÖRDA MEN ÄVEN AV ATT BLI MÖRDADE, GLÖM ALDRIG DET!
En troende muslim är tvingad enligt lag att följa lagen, så Albin är du troende?
Varför tveka?
Inte bara ISIS som är barbarer, nej vi vet, det finns många andra som inte respekterar de mänskliga rättigheterna.
Var är skillnaden?
Muslimer är muslimer.
Muslimer har skyldighet att följa koranens budskap.
Koranen säger att muslim ska döda ickemuslim/otrogen.
Var ser du någon skillnad?
Koranen ger inga nyanser. Islam ska ta över världen – inte delar, utan hela och med våld om nödvändigt.
Vas betyder det för oss?
När kommer Sverige att upphöra att vara Sverige?
Albin har kanske alla svar?
age, nej jag har inte alla svar, Men jag uppskattar att vi i Sverige fortfarande har nyanser och att ingen blir inlåst därför.
Snart en verklighet här när bidragen från Försäkringskassan slutar komma till den stora muslimska befolkningen som flytt för sina liv till Sverige! De ”fredliga och humana” skriker ut ärkebiskopens i Svenska kyrkans valspråk samtidigt som de skär huvudet av sina rasfränder : ”Allahua Akbar” = Satan/Muhammed är störst!
MUSLIMER NJUTER AV ATT MÖRDA MEN ÄVEN AV ATT BLI MÖRDADE, GLÖM ALDRIG DET!
SKRÄMMANDE att de sitter muslimer i Sveriges Riksdag och i REGERINGEN….!
Det är bara svenskar som är barbarer, sa vår förra statsminister.