Sverige största mottagarlandet för asylsökande – om man räknar per capita – enligt UNHCR.

Totala antalet asylsökande.

- Tyskland har 80 miljoner invånare
- USA 315 miljoner
- Turkiet 78 miljoner
- Sverige 9,7 miljoner
- Italien 62 miljoner
- Frankrike 62 miljoner
Tack alla som arbetar med denna blogg!
Det blåser väldigt stark motvind i Sverige!
Jag bodde i Göteborg så jag vet vad du menar. Skottlossning, gängskjutningar, handgranater slängs in lite varstans, skolor brinner, fritids brinner, dagis brinner, bilar brinner. Polis, amulans och brandkår utsätts för stenkastning enbart för de försöker göra sitt jobb och blåljusenheter och sällan in två i socialt utsatta områden eftersom fordon kan råka ut för vandalisering eller tändas på. Hur kan det har blivit så fel allt. Hur länge ska sion få härja fritt
Är du så dum,eller gör du dig dum ?
Så länge sionisterna styr världen så kommer det se ut som det gör i västerlandet
Det beror på att Sverige inte har haft någon regering på 10 år och detta kommer bara att eskalera så länge vi är utan regering.
Erlander avgick 14 oktober 1969 och multikulti stadfästes 27 februari 1975 så nedgången har hållt på ett tag.
Vansinne NOTERA hjälp där inte här dela/sprid.
Får be om borttagning av fel länk, denna nedan görs gällande, och bör ses av samtliga läsare.
Nu ger jag upp copy paste funktionen då det fungerar exemplariskt i webbläsaren men ändras vid inlägg på den här sidan,sista försöket här,fungerar det ej då så får jag be Admin ta bort dem felaktiga.
Pettersson din sida är med stor sannolikhet hackad av ngn, då trots upprepade försök att länka så visas fel klipp på din sida.på twitter gick det utmärkt med exakt samma copy paste, se där och radera dem felaktiga på din sida.
Låt bilden illustrera hur det står ställt med Sverige.
Det är bara att läsa vad som händer i Europa, titta på siffrorna ovan och läs vilka reaktioner det är i det hårt drabbade Italien. Sverige ……………………är riktigt illa ute med hänsyn till antalet i befolkningen.
http://www.thelocal.it/20150722/two-arrested-in-milan-over-isis-support
Dessutom har de Italien en enorm hetta och med den en vidrig torka.
Sverige 9,7 miljoner invånare, nja 1,7 miljoner är väl
importerat, och av dem är det väl högst 400000 som
har ett jobb, och många av dessa jobb är där staten
betalar 75% av lönen?
Och snart toppar vi också världens smartaste landlistan…
http://www.affarsvarlden.se/hem/nyheter/article3782670.ece
Ser att en begåvningsreserv redan hittat till denna artikel på bloggen, snart når Sverige toppen på listan med denna fantastiska kompetensutveckling…
Ja, vi har en mycket ljus och trygg framtid i Sverige. 🙁