En fasansfull video som visar en 11-årig pojke i handbojor som misshandlades av en grupp muslimska iranska-stödda irakiska soldater, som mördas med en skur av kulor mot huvudet.
Först misshandlas den stackars pojken
Varning för mycket upprörande bilder nedan
En man föser undan folket, man kan först tro att det är för att freda pojken
Men det är för att mördaren skall få fritt skottfält
Mördarens arm skymtar till vänster i bild.
Mördandet börjar med ett skott i huvudet
Pojken faller baklänges
Mördaen skjuter ytterligare ett antal skott mot pojkens huvud
Videon avslutas med att man
Visar upp resultatet av denna ”humana och fredliga” handling
Vill någon mot förmodan se videon så finns den HÄR







När ska vi börja och städa i vårat land, och resten av världen ?
Hur många har migrationsverket släppt in i vårt land som utfört liknande grymheter? Dårarna släpper in fullständigt vettlösa mördare i landet utan att ens veta vilka det är som står i begrepp att slakta barn.
Vad kan dessa fullblodsgalningar ställa till med i VÅRT land?
Vi får bara hoppas att det är anställda på migrationsverket, politiker och journalister och deras familjer som drabbas och inte oskyldiga svenskar.
Helvetet väntar med säkerhet alla som raserat landet!