INRIKES. En man i Kristianstad har blivit skjuten i båda benen, uppger polisen. Han är förd med ambulans till centralsjukhuset i Kristianstad. Vittnen ska ha sett en person springa från platsen.
– Gärningsmannen ska ha varit maskerad och försvann springande från platsen, säger Stefan Söderholm på Skånepolisen till P4 Kristianstad.
-Pettersson blir oerhört förvånad för ni vet väl att Kristianstad ligger i Skåne…
2015. Är det skottår? I Skåne är det skott var dag…….. Lördag, söndag, måndag, tis…..
De t tycks bli allt vanligare med en första varning på detta sätt. Som sagt observera att det rör sig om Kristianstad och inte Chigaco på 20-talet. Anledningen till denna förgrovning ät utan tveka ett resultat av reg misslyckade politik.
Har han inte betalt sina skulder?