Tiggarbråk i Årjäng

2015-01-14 10:18, Bråk, ÅrjängPolisen

Polis kallas till ICA i Årjäng där ett slagsmål brutit ut.

Det anges att personer som suttit och tiggt pengar utanför hamnat i slagsmål med ett antal personer.

När polisen anländer har slagsmålet upphört och ingen person är skadad.

En stund senare är slagsmålet igång igen och polisen kallas åter igen till platsen. Det rör sig om personer som sitter och tigger på olika ställen som hamnar i handgemäng med varandra.

Polisen

Ex pressen/GT påstår även att det är mordhot men det är väl inte möjligt. Tiggeriet är inte organiserat…

2015-01-14_1121

5 thoughts on “Tiggarbråk i Årjäng

  1. Vem har gett någon utifrån rätt att lägga beslag på
    vissa platser här i vårt land och påstå att det är deras
    domäner? Och hur reagerar dessa självutnämnda
    rättighetsexperter om en Svensk sätter sig och tigger på
    en plats som dom tror sig äga rätt till ??
    Och tiggeriet sägs inte vara organiserat?? Det är väl
    bara korkade makthavare i Sverige som köper dom historierna!

Kommentera